اخبار


ضرب‌الاجل دروازه‌بان کروات به باشگاه پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس به‌دلیل عدم دریافت طلب 200 هزار دلاری خود برای مسئولان این باشگاه مهلت یک هفته‌ای تعیین کرد. در صورتی که مدیریت باشگاه پرسپولیس نتواند تا تاریخ (7 دسامبر) 16 آذر مطالبات دروازه‌بان کروات خود را پرداخت کند، دوباره وارد چالش جدیدی با او خواهد شد. رادو اواخر فصل گذشته در زمان مدیریت جعفر سمیعی هم به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتش با ابراهیم شکوری مدیر اجرایی وقت باشگاه دچار اختلاف شد و با سفر به کرواسی در تمرینات شرکت نکرد که در نهایت با پا درمیانی یحیی گل‌محمدی به تمرینات سرخپوشان بازگشت.

 درخواست بیرانوند از اسکوچیچ سوژه پرتغالی‌ها

دوشنبه شب علیرضا بیرانوند در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر درخواست کرد که مهدی طارمی به تیم ملی بازگردد که این موضوع سوژه رسانه پرتغالی شد. سایت آبولا در بازتاب این خبر نوشت: «بیرانوند از اسکوچیچ درخواست کرده که بگذارد طارمی به تیم ملی بازگردد زیرا از یک طرف بسیاری از بازیکنان علاقه دارند تا این بازیکن به تیم ملی بازگردد و از طرف دیگر خود طارمی همیشه افتخار می‌کند که پیراهن تیم ملی ایران را بپوشد و مشتاق است دوباره در انتخابی جام جهانی به لیست تیم ملی بازگردد.» سایت پرتغالی نوشت که بیرانوند از اسکوچیچ درخواست کرده که برای بازی مقابل تیم ملی عراق بگذارد طارمی به تیم ملی بازگردد.

جودوکار پناهنده به ایران بازگشت

آرش آقایی دارنده چندین مدال رنگارنگ در مسابقات جودو قهرمانی کشور و مدال برنز مسابقات جوانان جودو قهرمانی آسیا، بنا به‌دلایلی نزدیک به دو سال برای تیم ملی جودو کشور آذربایجان مسابقه داد اما سرانجام صبح دیروز با حضور در فدراسیون جودو و دیدار با آرش میراسماعیلی رئیس این فدراسیون، تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم کشورمان و برای تیم ملی جودو مسابقه دهد. به‌گزارش فارس، آقایی گفت:«بنا به مشکلاتی که برای من در آن مقطع پیش آمده بود، ناچار شدم به‌مدت دو سال برای تیم ملی جودو کشور آذربایجان مبارزه کنم، اما سرانجام تصمیم گرفتم برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیق‌تری کنم و از امروز در خدمت تیم ملی جودو کشورمان خواهم بود.»

برگزاری بازی‌های خانگی نساجی در مشهد!

با توجه به مشکلات چمن ورزشگاه ساری و ‌آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با رایزنی صورت گرفته توسط باشگاه نساجی با مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد از این پس بازی‌های خانگی این تیم تا بهبود شرایط در استان مازندران در این شهر برگزار می‌شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7788/14/593264/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها