اخبار


در انتظار جشن صعود همزمان با جشن تصویب اساسنامه

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال دیروز در مورد تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه عدم تصویب اساسنامه خطر تعلیق را در پی دارد یا خیر، گفت:‌«خوشبختانه فضای مجلس مثبت است و امیدواریم بهمن ماه بتوانیم جشن سریع ترین صعود به جام جهانی را همزمان با جشن تصویب اساسنامه برگزار کنیم. 11 اسفند فرصت یک ساله فدراسیون فوتبال برای تصویب اساسنامه به پایان می‌رسد. در حال حاضر اساسنامه فدراسیون به تصویب دولت و مجمع رسیده و الان در مجلس است. ما کم هزینه‌ترین صعود تاریخ را به جام جهانی در حال تجربه کردن هستیم. در دوره‌های گذشته 11 میلیون دلار سهم فوتبال بود و هزینه می‌شد اما امروز کم هزینه‌ترین صعود را داشتیم و 400 میلیارد تومان هم از این طریق به فوتبال ما وارد خواهد شد.»

شکست تیم ملی هندبال زنان ایران مقابل ازبکستان

تیم ملی هندبال زنان ایران پنجشنبه شب در اولین بازی از مرحله پرزیدنت کاپ مسابقات قهرمانی جهان و برای کسب یکی از رده‌های ۲۵ تا ۳۲ مقابل ازبکستان به میدان رفت و ۳۲ - ۳۷ شکست خورد. در جریان این مسابقه الناز قاسمی عنوان برترین بازیکن میدان را به دست آورد. قاسمی در این دیدار عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق به زدن ۹ گل شد. ملی‌پوشان هندبال بانوان ایران در دیدار بعدی خود شنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف آنگولا خواهند رفت.

مجوز موقت مجیدی برای بازگشت بازیکن مغضوب

تیم فوتبال استقلال پس‌از پیروزی مقابل پیکان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، دیروز یک جلسه تمرینی در سالن وزنه برگزار کرد. به‌گزارش ایسنا، بابک مرادی، هافبک استقلال که به‌دلیل مشکلات انضباطی اجازه حضور در تمرینات این تیم را نداشت، پس از بازی با پیکان در رختکن آبی‌ها از فرهاد مجیدی عذرخواهی کرد و این موضوع باعث شد تا مجیدی دیروز موقتاً به او اجازه دهد تا در کنار سایر بازیکنان در سالن وزنه تمرین کند. قرار است امروز (شنبه) مرادی در کمیته انضباطی باشگاه از خود دفاع کند و پس‌از طی شدن روند انضباطی، در تمرین روز شنبه تیم حاضر شود.

صعود ۲ پله‌ای تیم ملی فوتبال زنان در رنکینگ فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) جدیدترین رنکینگ جهانی تیم‌های ملی زنان را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ایران با دو پله صعود نسبت به جایگاه قبلی خود در رتبه ۷۰ جهان قرار گرفت. تیم‌های امریکا، سوئد و آلمان جایگاه‌های اول تا سوم رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. فرانسه، هلند، کانادا، برزیل، انگلیس، اسپانیا و کره شمالی در رتبه‌های چهارم تا دهم قرار دارند. در آسیا هم کره شمالی، استرالیا و ژاپن سه تیم اول هستند. تیم ملی ایران  در جایگاه چهاردهم آسیا قرار گرفته است.

 مدافع جدید پرسپولیس بهترین آسیا شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک نظرسنجی 4 بازیکن را به‌عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان 2021 معرفی کرد که منوچهر صفروف، مدافع جدید پرسپولیس با بیش از 63 درصد آرا این عنوان را از آن خود کرد. بازیکن فصل گذشته استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا 2021، 2 گل به ثمر رساند و در 30 دوئل به برتری رسید. او آمار 75 درصد دقت تکل را نیز به ثبت رساند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7795/14/593990/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها