اخبار


مرادی: برخی‌ رشته‌ها انگار به پیک‌نیک می‌روند!
پس‌از نایب قهرمانی تیمی وزنه‌برداری ایران در مسابقات جهانی، وزنه بردارانی همچون رسول معتمدی که به تنهایی 2 مدال طلای این مسابقات را برای کاروان وزنه‌برداری ایران کسب کرد، از شرایط اردویی و مشکلات مالی تیم انتقاد و مسئولان وزارت ورزش را دلیل این مشکلات دانست. حالا علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در برنامه ورزش و مردم نسبت به مشکلات این‌گونه واکنش نشان داد:‌«اگر کمیته ملی المپیک کمک مالی نمی‌کرد نمی‌توانستیم به مسابقات اعزام شویم. عادلانه نیست که اعضای یک رشته ورزشی به مسافرت و مسابقه می‌روند ولی اصلاً معلوم نیست به پیک‌نیک رفته‌اند یا مسابقات جهانی. یکسری اشکالات هم به من برمی‌گردد چون خیلی مسائل را رسانه‌ای نمی‌‌کنم. یک پست اینستاگرامی مربوط به رشته غیرفوتبالی نزدیک به 3 میلیون لایک خورده است، چرا نباید هیچ اسپانسری به ما کمک کند؟ اینکه به یک رشته کمک می‌شود و همه گونه امکانات دارند اما به ما رسیدگی نمی‌شود، جای نگرانی دارد.» او افزود:‌«من فقط 10 در صد بودجه فدراسیون را گرفته‌ام ولی می‌گویند انحراف بودجه داشته‌ام! خیلی از این وزنه‌برداران مدت‌ها است حقوقی نگرفته‌اند. مگر چقدر بودجه داریم که برای یک سفر باید 3 میلیارد هزینه کنیم؟ با این مدل مجبوریم اردوها را تعطیل کنم.»

کسب سهمیه تاریخی توسط اسکیت باز سرعت ایران
محمد صالحی مرد طلایی اسکیت سرعت ایران که چند ماه پیش در مسابقات جهانی اسکیت سرعت در کلمبیا شرکت کرده بود، توانست جواز حضور در بازی‌های جهانی ٢٠٢٢ بیرمنگام را کسب کند. فدراسیون جهانی اسکیت لیست افراد منتخب که توانستند سهمیه حضور در بازی‌های جهانی را کسب کنند را منتشر کرد و محمد صالحی از ایران در جمع منتخبین است. این برای اولین بار در تاریخ اسکیت ایران است که یک ورزشکار از کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. بازی‌های جهانی بیرمنگام مختص ورزش‌های غیر المپیکی است که ١٧ تا ٢٠ تیر ١۴٠١ در بیرمنگام ایالات متحده امریکا برگزار خواهد شد.

 رتبه تیم ملی ایران در جهان و آسیا
سایت فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال را اعلام کرد که براساس آن تیم ملی فوتبال ایران بدون تغییر همچنان در رده بیست‌ویکم جهان قرار دارد. شاگردان دراگان اسکوچیچ در قاره آسیا صدرنشین هستند و ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا و قطر در رده‌های بعدی قرار دارند. بلژیک، برزیل و فرانسه تیم‌های اول تا سوم جهان هستند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7807/19/595218/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها