دیگه چه خبر


رهن خانه یک میلیاردی برای شهردار تازه وارد رباط کریم!

   خبر اول اینکه، رسانه‌های محلی رباط کریم تصویری از نامه درخواست شهردار رباط کریم از شورای شهر منتشر کردند که نشان می‌دهد وی جهت تأمین مبلغ رهن یک منزل مسکونی، یک میلیارد تومان از شورای شهر این شهرستان خواسته است! این درحالی است که رسانه‌های محلی با انتقاد از این درخواست عجیب گفته‌اند که شهردار جدید رباط کریم کمتر از یک ماه است که از سوی شورای شهر به این سمت منصوب شده است.

ممانعت انگلیسی‌ها از ساخت یادبود سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد

  خبر دیگر اینکه، به گزارش تابناک، منابع عراقی شامگاه چهارشنبه، خبر دادند که شرکت مجری طرح ساخت بنای یادبود برای شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شهید «ابومهدی المهندس» در فرودگاه بغداد از تعویق ساخت این یادواره خبر داده است. شرکت مجری طرح در این خصوص گفته است: «ما از حضور یک سری شرکت خارجی در محل که مانع اجرای دستور و [مفاد] سند قانونی شدند، غافلگیر شدیم». طبق این گزارش، شرکت مذکور خبر داده است که حین حضور در محل برای اجرای طرح به‌رغم آن‌که تمام مجوزهای رسمی لازم برای ساخت یادواره را در اختیار داشته است، گروهی انگلیسی وابسته به شرکت «G4S» و گروهی دیگر وابسته به چند شرکت امریکایی از آنها خواسته اند که فوراً محل را ترک کنند.

خودکشی عضوفرقه تروریستی منافقین در آلبانی

  شنیدیم که، یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین که در کمپ موسوم به اشرف 3 این گروهک در مانزا مستقر بوده است به‌دلیل فشارهای روحی و روانی و فضای ایجاد شده در کمپ پس از مرگ 20 نفر از اعضای این گروهک بر اثر کرونا و عدم رسیدگی این گروهک به وضعیت بهداشتی و سلامتی افراد مستقر در این کمپ اقدام به خودکشی (زدن رگ دست راست خود) کرده و در حال حاضر در بیمارستان مادر ترزا در تیرانا تحت مراقبت‌های ویژه بستری است. به‌گزارش فارس، گفتنی است همچنین هفته قبل گزارشی در خصوص وضعیت بحرانی اعضای مستقر در کمپ گروهک منافقین و مرگ 20 نفر از اعضای این گروهک در یک ماه اخیر در سایت خبری اشرف نیوز منتشر شده بود.

روزنامه پاکستانی:حق ایران برای انتقام از اقدامات اسرائیل محفوظ است

  دست آخر اینکه،  روزنامه «اکسپرس تریبیون» پاکستان اعتراف رژیم صهیونیستی به دست داشتن در ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس را بیانگر تبانی واشنگتن و تل‌آویو برای جنگ افروزی در جهان تعبیر کرد و نوشت: حق جمهوری اسلامی ایران برای انتقام از اعمال تروریستی اسرائیل محفوظ است. به‌گزارش ایرنا، در این سرمقاله آمده است: اعتراف اخیر صهیونیست‌ها به همدستی در ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به‌معنای کیفر خواست اسرائیل است و در طرف دیگر، ایران از حق مشروع و کامل برای انتقام از اسرائیل برخوردار است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7807/3/595225/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها