اخبار


وضعیت در ماه‌های آینده بهتر می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ماه‌های آینده با تصمیماتی که گرفته شده، وضعیت خیلی بهتری خواهیم داشت و نتایج خود را به‌طور قطعی نشان خواهد داد.
حجت‌الله عبدالملکی، در دیدار با مردم در مسجد جامع ابوذر تهران تأکید کرد: باید شرایط نامساعد کنونی را که مردم در آن به سر می‌برند ترمیم و بهسازی کنیم.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در روز ۹ دی ماه، دشمن از ملت ایران مأیوس شد، اظهار کرد: دشمن با برخی اقدامات به‌دنبال انتقام گرفتن و ضربه زدن به ملت ایران است و یکی از این راه‌ها مسائل اقتصادی است. بنابراین وظیفه ما این است که با خدمت‌رسانی به ملت و حل مشکلات آنها، این مکر و فریب دشمن را خنثی کنیم. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم، در شرایطی کار را آغاز کرد که مشکلات بسیار زیادی وجود داشت، ادامه داد: رئیس‌جمهور به ما دستور داده که وقت خود را صرف خدمت به مردم کنیم و به‌دنبال اینکه در گذشته چه اتفاقاتی افتاده، نباشیم.

دریافت وام مسکن خودمالکی بدون خرید اوراق حق‌تقدم

معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه تسهیلات [مسکن] خودمالکان با ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن و معرفی به بانک پرداخت می‌شود، گفت: دریافت این وام نیازی به خرید اوراق حق‌تقدم ندارد. محمود محمودزاده با اشاره به ارائه تسهیلات خودمالکی توضیحاتی اظهار کرد: برای ثبت‌نام خودمالکان هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه شهرهای کشور و همه روستاها برای این دسته از متقاضیان باز است. هرکسی با هر تعدادی که در پروانه درج شده امکان ثبت‌نام و اخذ تسهیلات خودمالکی دارد.معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: برای کسانی که به‌صورت شخصی واحدی را می‌سازند یا برای سازندگان حرفه‌ای این امکان فراهم شده است که با ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تقاضای تسهیلات خودمالکی داشته باشند. /تسنیم


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7813/6/595901/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها