تخریب 100 درصدی دو خانه در انفجار گاز


گروه حوادث:  انفجار گاز در مجتمع مسکونی کوی استادان اهواز به تخریب ۱۰۰ درصدی دو واحد مسکونی و مصدوم شدن ۶ نفر از شهروندان منجر شد.
ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۱ و ۳۲ دقیقه صبح جمعه با تماس شهروندان از منطقه کوی استادان فاز یک پادادشهر مبنی بر انفجار گاز در مجتمع مسکونی، بلافاصله ایستگاه ۵۴ آتش‌نشانی اهواز و امدادگران آتش‌نشانی بعد از دو دقیقه به محل اعزام شدند و پس از اعلام وضعیت تخریب منازل از پنج ایستگاه مجاور ، ۶ دستگاه خودرو به همراه ۱۶ نفر از آتش‌نشانان به محل اعزام شدند.
نخستین بررسی‌ها نشان داد این انفجار بر اثر نشت گاز رخ داده است و باعث تخریب پنج منزل مسکونی شده که 2 واحد به‌صورت کامل تخریب شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشان در این حادثه ۳۶ نفر از اهالی مجتمع مسکونی را به سلامت خارج کردند که ۶ مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شد.
قنبری بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل زمستان بسر می‌بریم و مردم از وسایل گرمایشی استفاده می‌کنند انتظار می‌رود شهروندان نسبت به چک و بررسی سلامت دستگاه‌های گرمایشی خود دقت لازم را داشته باشند و از فرگاز و وسایل غیر استاندارد برای گرم نگه داشتن منزل مسکونی خود استفاده نکنند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7813/26/595967/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها