چهره


باران چشمه: افراد شایسته‌تر از من برای پرسپولیس  هستند

مهرعلی باران چشمه، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در برنامه ورزش و مردم درباره پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از سوی وزیر ورزش اظهارداشت: «محبت سجادی به من زیاد است و گفت بیا به این باشگاه کمک کن. از وی خواهش کردم اجازه بدهد در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بمانم زیرا واقعاً به آن علاقه دارم. سجادی باید دنبال فردی باشد که در بحث اقتصادی پول خوبی بیاورد تا مشکل مالی پرسپولیس حل شود.» او بیان داشت: «شرایط بدهی پرسپولیس خیلی جالب نیست و افراد شایسته‌تری از من هستند. به همین دلیل از سجادی خواهش کردم اگر می‌شود فرد دیگری را انتخاب کند. مالیات پرسپولیس و استقلال خیلی بالا است. البته آجورلو به‌عنوان یک مدیر باشگاهی و فوتبالی در این مدت خیلی وضعیت استقلال را سر و سامان داده است. حتی پیشنهاد داد و گفت بیا اینجا من کمک می‌کنم اما افراد بهتر از من می‌توانند در این باشگاه کار کنند زیرا پرسپولیس نیاز به کمک بیشتری دارد. خانمم گفته اگر به این باشگاه رفتی دیگر به خانه برنگرد زیرا شرایط پرسپولیس به شکلی نیست که با روحیه من سازگار باشد.» باران چشمه همچنین در این برنامه مدعی شد که با مصطفی آجورلو صحبت کرده و مدیرعامل استقلال هم او را ترغیب کرده تا روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بنشیند. او در این خصوص افزود:‌«آجورلو به من هم پیشنهاد کرد که بیا [پرسپولیس] و من هم کمکت می‌کنم. اما من واقعاً فکر می‌کنم افراد بهتر از من هستند که آنجا کار کنند. چون نیاز به این هست که کمک بیشتری به پرسپولیس شود.»

مظاهری در اختیار باشگاه قرار گرفت

با اعلام باشگاه استقلال، محمد رشید مظاهری دروازه بان این تیم به‌دلیل تخلف انضباطی در تمرین پنجشنبه در اختیار باشگاه قرار گرفته و به جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شده است. به گزارش فارس، فرهاد مجیدی در تمرین پنجشنبه استقلال برای یک کار شخصی حدود 30 دقیقه زودتر محل تمرین تیمش را ترک کرد و در همین تایم، مظاهری در چندین نوبت برنامه‌های تاکتیکی تمرین روز گذشته را دچار مشکل کرد و کادر فنی استقلال هم این اتفاقات را به مجیدی منتقل کرده و سرمربی آبی‌پوشان هم مظاهری را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده است.

بدهی استقلال به دیاباته پرداخت شد

چندی پیش شیخ دیاباته، بازیکن سابق استقلال با طرح شکایتی خواستار پرداخت مطالباتی به ارزش ۵۳۷ هزار دلار شده بود که با پیگیری‌های باشگاه استقلال، درنهایت کمیته وضعیت فیفا رأی به پرداخت ۱۷۵ هزار دلار توسط باشگاه استقلال داد. فیفا برای پرداخت این مبلغ ۴۵ روز مهلت تعیین کرده بود در این بین کانال باشگاه استقلال دیروز اعلام کرد که مطالبات شیخ دیاباته توسط باشگاه استقلال به حساب این بازیکن واریز شد. استقلال با که سودی بابت تبلیغات محیطی به دست ‌آورده، توانست در اولین قدم بدهی ۱۷۵ هزار دلاری به دیاباته را پرداخت کند.

حکم باشگاه سابق محمد نادری علیه سرخپوشان

در قرارداد پرسپولیس و کورتریک بلژیک برای انتقال قرضی محمد نادری،‌بندی مربوط به پرداخت مبلغ 50 هزار یورو برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین پرداخت 50 هزار یورو دیگر در صورت عدم حضور نادری در 65 درصد بازی‌ها گنجانده شده بود. در همین راستا کمیته انضباطی فیفا باشگاه پرسپولیس را در این پرونده به پرداخت 100 هزار یورو به باشگاه بلژیکی محکوم کرده و 45 روز به سرخپوشان برای پرداخت این مبلغ مهلت داده است. پرسپولیس در صورت اعتراض به این حکم می‌تواند این پرونده را در دادگاه CAS پیگیری کند. پرسپولیس پیش از این نیز در پرونده شکایت کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس به ترتیب به پرداخت 96 و 83 هزار دلار محکوم شده بود. بنا بر اعلام جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال مطالبات اوساگونا از محل درآمدهای پرسپولیس در سازمان لیگ پرداخت خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7813/27/595978/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها