اخبـــــار


پیام رئیس جمهور به سران کشورهای مسیحی

رئیس جمهور روز گذشته در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای مسیحی، فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی را به آنان تبریک گفت. آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این پیام‌ها خاطرنشان کرد: تحولات جهانی بخصوص مبارزه با پاندمی کووید۱۹ نشان داد که امنیت و سرنوشت انسان‌ها به هم وابسته است. همکاری کشورها در این بحران بویژه در حوزه‌ واکسیناسیون، در مقابلِ دریغ برخی دولت‌ها از ارسال اقلام ضروری حوزه سلامت و تحریم ‌ملت‌ها توسط آنها، آشکارا نشان داد که نظام شایسته‌ بین‌المللی، بشدت نیازمند بهره‌مندی از عقلانیت، عدالت و معنویت است.

پیام تسلیت در پی درگذشت فرزند سخنگوی دولت
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پنجشنبه گذشته در پی فوت فرزندش به‌دلیل بیماری، به سوگ نشست. به همین علت رئیس جمهور در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده سخنگوی دولت، درگذشت فرزند وی را تسلیت گفت. همچنین معاون اول رئیس جمهور، جمعی از وزرای کابینه سیزدهم و مسئولان کشوری و لشکری نیز در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت فرزند علی بهادری جهرمی را تسلیت گفتند. سخنگوی دولت نیز با صدور پیامی از همدردی مقامات، مسئولان و دست‌اندرکاران که درگذشت فرزند وی را تسلیت گفته بودند، تقدیر و تشکر کرد.

بازدید معاون اول رئیس‌جمهور از چند واحد تولیدی در رباط‌ کریم

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در شهرک صنعتی زواره‌ای شهرستان رباط‌ کریم از چند واحد تولیدی بازدید کرد. به گزارش ایرنا، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور جمعه همراه با استاندار تهران با حضور در شهرک صنعتی زواره‌ای ضمن بازدید و شنیدن مشکلات تولیدکنندگان در این واحد دستور پیگیری و رفع موانع را صادر کرد.  معاون اول رئیس‌جمهور ابتدا با حضور در مجموعه تولیدی میهن آلومینیوم غدیر که سالانه حدود چهار هزار تن پروفیل آلومینیوم تولید می‌کند، از نزدیک با مشکلات آن آشنا شد.مخبر سپس به شرکت سپهر ایرانیان رفت که سالانه ۵۰ هزار تن مقاطع فولادی شامل نبشی و میلگرد تولید می‌کند. گفتنی است، شهرستان رباط‌ کریم با دارا بودن چندین شهرک صنعتی بیشترین حجم تولید واشتغال استان تهران را به خود اختصاص داده است.

یک رزمنده تیپ 71 «سپاه روح‌الله» به شهادت رسید

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی اعلام کرد: پاسدار رشید اسلام «ابراهیم تبرته فراهانی» از رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی پس از مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و خدمت به نظام و میهن و نقش آفرینی در دفاع از وطن در حین مأموریت در مناطق غرب کشور در استان کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

هلاکت عاملان شهادت ۲ رزمنده قرارگاه قدس
همچنین به گزارش فارس، قرارگاه قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی شهادت مظلومانه دو نفر از رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه شهیدان «مهران شوری‌زاده و محسن کیخوایی» به دست اشرار مسلح، رزمندگان اسلام در عملیاتی دقیق عاملان این جنایت را به هلاکت رساندند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7813/2/596002/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها