اخبار


وزیر ارتباطات خبر داد
هوشمندسازی فرایند ارسال مرسوله های پستی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دیداری که با مدیران پستی داشتم، قرار شد همکارانم از طریق هوشمندسازی فرایند ارسال و تحویل مرسوله‌های پستی، میزان رضایت مردم را تحلیل کرده و به‌صورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت کنند.به گزارش‌ «ایران»، «عیسی زارع‌پور» در پست اینستاگرامی خود نوشت: به‌تازگی در جمع اعضای هیأت‌مدیره و مدیران شرکت ملی پست پیگیر مشکلات این شرکت باسابقه بوده‌ام.
وی تأکید کرد: من از ابتدای مسئولیتم در وزارت ارتباطات تا امروز همواره پیگیر وضعیت معیشتی کارکنان تلاشگر پست بوده‌ام و از این پس هم خواهم بود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: می‌دانم اقداماتی برای بهبود وضعیت سختی کار و معیشت کارکنان پست انجام شده اما اینها را کافی نمی‌دانم و هر‌ روز پیگیر راهکارهای بهبود کلی درآمد این شرکت و به تبع آن بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پست هستم. زارع‌پور تأکید کرد: در شرکت پست به‌عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال ظرفیت‌های بزرگی نهفته است که باید از حالت بالقوه به فعلیت برسد. این مجموعه باید با همکاری بخش خصوصی، چابک، فعال و متحول شود و خدمات باکیفیت‌تری به مردم ارائه دهد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تنوع در سبد خدمات پستی و استفاده از فناوری‌های جدید در زنجیره خدمات پستی هم مسیر ارتقای این شرکت را هموار می‌کند. هنوز بهای تمام‌شده خدمات در شرکت بالاست و باید با راهکارهای فناورانه هزینه‌ها را کاهش داد. وی یادآور شد: سرمایه اجتماعی پست، اعتماد مردم است و این سرمایه هرگز نباید خدشه‌دار شود. سرعت ارائه خدمات توأم با کیفیت منجر به اعتماد مردم می‌شود. قرار شد همکارانم در شرکت پست از طریق هوشمندسازی فرایند ارسال و تحویل، میزان رضایت مردم را تحلیل کنند و به‌صورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت داشته باشند. زارع‌پور گفت: هرگز یادمان نرفته که کارکنان زحمتکش پست در طول دوران شیوع کرونا و برای آنکه کار مردم انجام شود چه فشاری را تحمل کردند. قدردانشان هستم، خدا حافظ‌شان باشد.

ممنوعیت ارائه خدمات کافی‌نت در دفاتر پیشخوان دولت

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) از ممنوعیت ارائه خدمات کافی‌نت در دفاتر پیشخوان خبر داد.
به گزارش «ایران»، «شهرام حی‌شاد» درباره ممنوعیت ارائه خدمات کافی‌نت در پیشخوان‌ها گفت: مشخص نبودن تعرفه‌های این خدمات، نبود نظارت بر تسهیم درآمد و تراکنش‌های مربوط به خدمات کافی‌نت از جمله دلایل این ممنوعیت است.وی افزود: به‌دلیل ارائه خدمات در فضای اینترنت، در صورت بروز تخلف و شکایت مشتریان، رگولاتوری نمی‌تواند به تخلفات رسیدگی کند. حی‌شاد تأکید کرد: دفاتر پیشخوان دولت موظف هستند فقط خدمات شناسنامه‌دار دستگاه‌های اجرایی که از رگولاتوری ابلاغ می‌شود را ارائه کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7816/11/596354/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها