ذره بین


رسانه‌های صهیونیستی هدف حمله هکرها
رسانه‌های «معاریو» و «جروزالم پست» هدف حمله سایبری قرار گرفته و صفحه اول «اورشلیم پست» نیز غیرقابل دسترس شده است

رسانه‌های صهیونیستی همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند؛ این ادعایی است که منابع اسرائیلی طی روزهای اخیر مطرح کرده‌اند. به گزارش تسنیم، رسانه‌های اسرائیلی «معاریو» و «جروزالم پست» هدف حمله سایبری قرار گرفته و صفحه اول «اورشلیم پست» نیز غیرقابل دسترس شده است. پس از هک‌ شدن سایت «جروزالم پست»، تصاویری منتشر شده که نشانگر حمله موشکی به تأسیسات هسته‌ای دیمونای رژیم صهیونیستی است و نشانی از انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به عنوان منبع شلیک این موشک در تصویر دیده می‌شود. روی این تصویر  نوشته شده است: «ما به شما نزدیک هستیم، جایی که فکرش را هم نمی‌کنید.»
پیش از این «شبکه العربی قطر» هم تصاویری خاص از هک شدن دوربین‌های امنیتی ساختمان روزنامه «اورشلیم پست» رژیم صهیونیستی منتشر کرد. این تصاویر تحریریه روزنامه را نشان می‌دهد. گزارش‌های مربوط به این هک درست بعد از نیمه‌شب دوشنبه گذشته به صورت آنلاین منتشر شد. در همین ارتباط، پست‌های رسانه‌های اجتماعی معاریو از جمله در توئیتر در ابتدا شامل تصاویر انفجار و پست سوم شامل تصاویری از شهید سلیمانی و شهید المهندس شد. تاکنون مسئولان «معاریو» به این حمله سایبری واکنشی نشان نداده‌اند، اما «جروزالم پست» در توئیتر اعلام کرد: «ما از هک وب سایت خود در کنار تهدید مستقیم اسرائیل آگاه هستیم. ما در تلاش هستیم تا مشکل را حل کنیم و از خوانندگان برای صبر و درک تشکر می‌کنیم.» با این حال عامل یا عاملان این هک سایبری شناسایی نشده‌اند.
پیش از این نیز خبرهایی از هک شدن سامانه‌های تلفن همراه صهیونیست‌ها منتشر شده بود. گروهی از هکرهای ناشناس با نفوذ در سامانه‌های تلفن همراه اپراتورهای رژیم صهیونیستی جمله معروف حاج قاسم که گفت «آنجایی که فکر نمی‌کنید، آنجا حضور داریم» را به صورت پیامک گسترده برای ساکنان مناطق اشغالی ارسال کردند. لازم به ذکر است که یکی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی اسکرین شاتی از صفحه گوشی خود را که پیام هکرها در آن دیده می‌شود در توئیترش منتشر کرد.
طی ماه‌های اخیر مراکز سایبری رژیم صهیونیستی شاهد حملات مداوم بوده و بسیاری از اطلاعات حساس و مهم این رژیم افشا شده است. گروه هکری «عصای موسی» در سال گذشته میلادی از جمله تشکیلات منسجمی بود که به زیرساخت‌‎های سایبری اسرائیل ضربات مهلکی وارد کرد. افشای لیست اطلاعات شخصی صد‌ها نظامی این رژیم از جمله اسامی، تحصیلات و موقعیت سربازان و انتشار فایل تصاویر ۳ بعدی از تمام مناطق اشغالی که با دقت ۵ سانتیمتر گرفته شده، از نتایج تداوم سایه تهدید علیه فضای مجازی رژیم اشغالگر است.


از سوی وزارت اطلاعات صورت گرفت
کشف دو انبار قاچاق در سقز و مریوان

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، محل دپوی قاچاق کولرگازی در کردستان شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، با رصد اطلاعاتی، تحرکات قاچاقچیان عمده در داخل و خارج کشور از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان کردستان، دو انبار کالای قاچاق که برخلاف ضوابط قانونی ثبت در سامانه جامع انبارها، اقدام به دپوی کالای قاچاق کردند؛ شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.
از انبارهای مذکور در شهرستان‌های سقز و مریوان تعداد 4 هزار و 843 دستگاه کولر گازی (کمپرسور و پنل) قاچاق، کشف و پس از اخذ حکم قضایی توقیف شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7817/3/596601/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها