سوژه


تیراندازی دومین مجمع انتخاباتی که لغو شد
تلاش رئیس سابق برای ریاست پسرخاله

مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی بعد از بسکتبال، دومین مجمعی است که لغو شد؛ اتفاقی که قابل پیش‌بینی بود.  وقتی خبر عدم تأیید صلاحیت علی دادگر رئیس فدراسیون به‌دلیل پرونده مشکلات مالی دهان به دهان چرخید و  حرف از تلاش او برای تعویق مجمع بود، صحبت‌های علی رغبتی مدیرکل برنامه‌ریزی وزارت ورزش مبنی بر اینکه هنوز تأیید صلاحیت کاندیداها نیامده، همه را مطمئن کرد که مجمع تیراندازی هم فردا برگزار نمی‌شود البته این خبر را دیروز فدراسیون تیراندازی اعلام کرد که انتخابات این فدراسیون تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. علی دادگر، رضا ملک محمدی، رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی‌زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی‌، داوود کرمی، سعید محمدی دوست، حبیب مقصودی و سیدرضا میرابوطالبی کاندیداهای ریاست فدراسیون تیراندازی هستند که تأیید صلاحیت‌هایشان هنوز نیامده است. هرچند با کنار رفتن علی دادگر رئیس سابق فدراسیون، برخی رقبا معتقدند او با رایزنی‌هایش جلوی تأیید صلاحیت‌ها را گرفته تا مجمع برگزار نشود، البته در این شرایط رقابت برای نشستن روی صندلی ریاست بین رضا ابوالحسنی و مرتضی قربانی زیاد است. از طرفی گفته می‌شود علی دادگر در پی حمایت و جمع‌آوری رأی از مجمع برای پسرخاله‌اش است که جزو کاندیداهاست!

مددی: مجیدی وقتی می‌برد، عقده گشایی می‌کند

 پس از پایان بازی استقلال و مس، فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری این بازی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: «فاجعه رخ داده، اما مسببانش مسئولیت بالاتر گرفته‌اند.» صحبتی که در واقع اشاره به سمت گرفتن احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال پس از جدایی از این تیم و حضورش به عنوان مدیر مجموعه ورزشی آزادی بود. به گزارش ایرنا، مددی اظهار داشت: «در ابتدا در پاسخ به مجیدی به او سلام می‌کنم و او را به رعایت اخلاق و راستگویی دعوت می‌کنم. متأسفانه او عادت زشتی دارد که وقتی استقلال می‌برد، عقده‌گشایی می‌کند و هنگامی که نتیجه نمی‌گیرد، زبانش بند می‌آید!» مجیدی همچنین گفته بود: «شما دیدید تیم ما با چه وضعیتی راهی آسیا شد تا مقابل الهلال قرار بگیرد. مدیران وقت تیم در آن زمان آنلاین می‌شدند ولی 3-4 روز جواب تماس من را نمی‌دادند و ما هم بدون بازیکن خارجی راهی آن بازی شدیم» که مددی پاسخ داد: «آقای مجیدی یادش نرفته که به رغم عرف معمول و با هزینه‌های گزاف
۸ روز زودتر تیم را به دوبی اعزام کردیم که او دیگر بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری نداشته باشد، اما مجیدی توضیح دهد آن ۸ روز در دوبی و بویژه در هتل محل اقامت تیم چه گذشت؟! گزارش نهادهای مربوطه مستند است و حتی وزیر محترم ورزش نیز از آن اتفاقات اعلام انزجار کردند.  درضمن علل و عوامل حذف سرخابی‌ها از آسیا مشخص هستند و  به مجیدی توصیه می‌کنم در مورد کاری که تخصص در آن ندارد اظهار نظر نکند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7820/26/596962/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها