نکته بازی


مورد جالب گل محمدی با پدیده

پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر پدیده به تساوی 1-1 رسید تا 2 امتیاز ارزشمند را از دست بدهد. سرخپوشان پایتخت در هفته نوزدهم لیگ بیستم هم بازی برگشت‌شان با پدیده را نبرده بودند و به تساوی 1-1 رسیدند تا یحیی گل محمدی برابر تیم سابقش در مشهد رنگ پیروزی را نبیند. نکته جالبی که در این میان وجود دارد این است که سرمربی پرسپولیس در لیگ نوزدهم و قبل از اینکه به این تیم بیاید، به‌عنوان سرمربی پدیده مقابل پرسپولیس با سرمربیگری گابریل کالدرون قرار گرفت و تیم او را 1-0 شکست داد. بردی که گل دقیقه 93 فرشاد فرجی به دست آمد اما پرسپولیس و یحیی در حالی که این بار فرجی را هم در ترکیب‌شان داشتند، نتوانستند از پس حریف مشهدی و ته جدولی‌شان بر بیایند و به‌عنوان یکی از مدعیان کسب قهرمانی لیگ بیست و یکم دست به فرصت سوزی بزنند.

مسیر درست لژیونر جوان ایرانی

اللهیار صیادمنش ستاره جوان فوتبال ایران که پس از درخشش در ترکیب زوریا، دوباره به تیم اصلی‌اش فنرباغچه پیوسته ولی قصد دارد به تیم جدیدی بپیوندد، اعلام کرده که با وجود دریافت پیشنهاد از تیم دسته اولی هال سیتی انگلیس، علاقه دارد تا به اندرلخت بلژیک برود تا زیر نظر وینسنت کمپانی فوتبال خود را دنبال کند. نکته‌ای که در این خصوص باید به آن اشاره کرد این است که به نظر می‌رسد این مهاجم سابق استقلال، مسیر درستی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است، چرا که گلزنی او برای زوریا در لیگ اروپا نام او را بر سر زبان‌ها انداخت و حالا هم اندرلخت که فصل گذشته در رده سوم لیگ بلژیک قرار گرفت و حالا هم رتبه سوم این رقابت‌ها را  دارد، تیمی است که بهتر می‌تواند صیادمنش را به آرزوهای بزرگی که در سر دارد برساند و او را در مسیر کسب موفقیت‌های بیشتر قرار دهد.

توقع عجیب از ستاره‌های سابق سرخابی

احمد نوراللهی و فرشید اسماعیلی هافبک‌های سابق پرسپولیس و استقلال، 2 بازیکنی هستند که در پایان فصل گذشته از جمع سرخابی‌های پایتخت جدا شدند و به لیگ‌های عربی رفتند. نوراللهی به شباب الاهلی امارات پیوست و اسماعیلی هم به لیگ ستارگان قطر رفت تا برای العربی بازی کند. اتفاقی که در این بین افتاده این است که هر از چند گاهی خبرهایی مبنی بر انتقاد کارشناسان عربی این لیگ‌ها از نوراللهی و اسماعیلی شنیده می‌شود و اینکه چرا آنها برای تیم‌های‌شان گلزنی نمی‌کنند. این در حالی است که این دو بازیکن هافبک هستند و وظیفه اصلی‌شان گردش توپ در میانه میدان است ولی گویا برخی از کارشناسان عربی این توقع را دارند که هر بازیکن خارجی که می‌آید، گلزنی کند، البته نوراللهی و اسماعیلی از هافبک‌هایی هستند که هر چند بازی یک بار گلزنی هم می‌کنند ولی حالا با این شرایط عجیب مواجه شده‌اند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7821/19/597057/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها