سوژه


ریخت و پاش میلیاردی از جیب مردم در تور تفریحی عزیزی‌خادم و یاران

در تاریخ دهم مهر سال جاری یکی از رسانه‌ها در گزارشی سفر شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه تعدادی از دوستانش را به لیتوانی به بهانه حضور تیم ملی فوتسال در این کشور نقد کرد که البته هیچ گاه از سوی فدراسیون فوتبال شفاف‌سازی دقیقی بابت این موضوع نشد. به گزارش فارس، نکته جالب اینجاست که حتی حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کسانی که همراه تیم ملی فوتسال بودند، از جیب هزینه کردند و هیچ هزینه‌ای روی دست فدراسیون فوتبال نگذاشتند. تعداد نفرات تیم ملی فوتسال اعزامی به لیتوانی 33 نفر بوده و سخنگوی فدراسیون فوتبال هزینه سفر 10 میلیارد تومانی این تیم را از سوی سازمان لیگ رد کرد. اما خبری همراه با سند منتشر شد که گویای تخلف صورت گرفته از سوی حمیدرضا مهرعلی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای انجام این سفر است. در گزارش منتشر شده عنوان شده که مهرعلی که تا آبان جاری مدیرعامل شرکت «دی اچ اف» ایران در آلمان بوده، با استفاده از بودجه این شرکت هزینه سفر رئیس فدراسیون و دوستانش را پرداخت کرده و اکنون شرکتی به نام «توسعه بازرگانی برنا» با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار برگرداندن این هزینه شده است. نکته جالب اینجاست که فدراسیون فوتبال در این باره سکوت اختیار کرده و بابت مطلب منتشر شده هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

فریادشیران: کمیته بدوی می‌خواست عزیزی خادم را تبدیل به سوپرمن کند

نادر فریاد شیران، کارشناس فوتبال در مورد دلایل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به فارس گفت: «ما در طول این 43 سال اقدام‌های لازم را برای حرفه‌ای‌سازی باشگا‌ه‌هایمان انجام نداده‌ایم و هر ساله باشگاه‌های ما با همکاری فدراسیون فوتبال و تعامل با AFC مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت می‌کردند. امسال اما شرایط فرق داشت و به نظرم کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال قصد قهرمان‌سازی از شخص رئیس فدراسیون فوتبال را داشت و می‌خواست عزیزی خادم را تبدیل به سوپرمن کند.» او ادامه داد:‌ «به همین دلیل در کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای سختگیری‌های زیادی نسبت به باشگاه‌های فوتبال ما انجام گرفت و مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه صادر نشد اما دو روز بعد در جلسه‌ای با حضور مدیر مسابقات سازمان لیگ، رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مجوز حرفه‌ای صادر شد و همه این موفقیت را تبریک گفتند. ساختار فوتبال‌مان به گونه‌ای است که به این زودی‌ها باشگاه‌های ما به صورت واقعی خصوصی نخواهند شد.»

پرونده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مجلس

شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال که درگیر پرونده رمز ارز «کینگ مانی» شده، حالا با تجمع مالباختگان و شاکیان شرکت بادران روبه‌روست که از شرکت او و همسرش شکایت دارند. به گزارش طرفداری، دیروز برخی از مالباختگان و شاکیان شرکت بادران مقابل مجلس تجمع کرده و خواستار رسیدگی به پرونده رمز ارز «کینگ مانی» هستند. بادران تهران در لیگ دسته یک هم تیم داشت که این تیم از همین فصل با اسم شمس آذر قزوین مشغول فعالیت است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7821/18/597178/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها