شکست مصر و عصبانیت کی‌روش

مادربزرگ من هم پنالتی می‌گرفت


مصر در اولین بازی خود در جام ملتهای آفریقا با یک گل مغلوب نیجریه شد. یاران محمد صلاح در نبرد با عقاب‌های سبز آفریقا نتوانستند تک گل کلچی ایهیناچو، مهاجم لسترسیتی و نیجریه را پاسخ دهند.
این گل در دقیقه 30 به ثمر رسید اما تیم مصر به سرمربیگری کارلوس کی‌روش توانایی جبران این گل را نداشت و با نمایشی ناامیدکننده جام را با شکست آغاز کرد.
در حالی که در اکثر دقایق بازی تیم نیجریه برتر بود و موقعیت‌های خطرناک‌تری ایجاد کرد، اما مصری‌ها معتقد بودند داور یک پنالتی آنها را نادیده گرفته است. سرنگون شدن زیزو در محوطه جریمه نیجریه توسط موسس سیمون صدای اعتراض کارلوس کی‌روش را بلند کرد. اما داور در عوض خطای مهاجم تیم زمالک را گرفت.
کی‌روش بابت این موضوع بسیار عصبانی بود و بعد از بازی واکنش تندی را نشان داد، او معتقد بود حق تیمش در این بازی توسط داور پایمال شده است: «در نیمه دوم، یک پنالتی خیلی واضح برای ما رخ داد که داور آن را نگرفت و وی.ای.آر هم دخالتی نکرد. شاید در آن لحظه وی.ای.آر از کار افتاده بود. امروز روز ما نبود اما روز خوبی برای داور هم نبود. حتی مادربزرگ من هم آن خطا را پنالتی می‌گرفت. این یک فاجعه است چون داوران VAR هم حضور دارند. واقعاً غیر قابل قبول است. خودتان آن صحنه را ببینید. واقعاً باورنکردنی است که با این همه داور هیچ‌کس متوجه پنالتی نشد.» کی‌روش البته وعده داد که تیمش قطعاً از گروه صعود خواهد کرد و ابراز امیدواری کرد که در فینال بار دیگر با نیجریه روبه‌رو شود تا شاید بتواند انتقام این شکست را بگیرد.
این برای اولین بار از سال 2002 بود که مصر در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا مغلوب شد. آخرین بار این اتفاق در آن سال و مقابل سنگال رخ داد.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7823/19/597404/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها