بیانیه نیروهای سابقاً مستقر در منطقه

آن ابرقدرت را لولو برد!


محمدرضا رضایی
 به اطلاع کلیه دوستان، هم‌پیمانان، وابستگان و به‌طور کلی همه خودفروختگان منطقه خاورمیانه بالاخص شیردهان مستقر در عربستان سعودی می‌رساند، با عنایت به ترک اجباری افغانستان و عراق توسط ما نیروهای دلسوز و صلح‌طلب ارتش امریکا، لازم است این نکات  رعایت گردد:
1. رژیم‌های آل‌ سعود، آل‌ خلیفه و سایر آل‌های وابسته و همچنین رژیم اسرائیل باید فراگیری هنرهای رزمی و تکنیک‌های دفاع شخصی را به برنامه‌های آموزشی خود در مدارس و دانشگاه‌ها اضافه نمایند. بالأخره اوضاع تغییر کرده است دیگر، کم‌کم باید روی پای خود بایستید.
2. از هرگونه گنده‌گویی نسبت به ایران و سایر گروه‌های مقاومت به‌شدت بپرهیزید. در صورت اقدام بر خلاف این دستور، دولت امریکا ابداً محافظت از امنیت رژیم گنده‌گو را تضمین نمی‌کند. خودمان کم گرفتاری نداریم.
3. در صورت بروز حوادث کم اهمیت، از تماس‌های بدموقع با مقامات امریکایی خودداری کنید. اگر توان مقابله با پیشامد مربوطه را ندارید، فقط سوت بزنید و مسیر خود را به سمت دیگری کج نمایید. هر رژیمی که از دستور فوق سرپیچی کند، به مدت شش ماه شماره تماسش بلاک خواهد شد. خواب نگذاشته‌اید برای ما.
4. توجه داشته باشید که تغییر شرایط موجود دلیلی برای کم‌کاری شما در تأمین هزینه‌های جاری امریکا نیست. فلذا کماکان کمک‌های نقدی- نفتی و البته اجباری خود را طی همان زمانبندی سابق به آدرس‌های همیشگی ارسال نمایید. لازم به ذکر است که همچنان از عربستان سعودی شیر تازه و پرچرب نیز پذیرفته می‌شود.
5. از ایجاد استرس و فشارهای روانی برای جناب بایدن قویاً بپرهیزید. معده حساس ایشان ابداً تحمل چنین فشارهایی را نداشته و اگر با ایجاد استرس باعث یک واکنش گوارشی دیگر از جانب ایشان شوید، تمام عواقب بعدی آن بر گردن شما خواهد بود. هنوز داریم آبروریزی قبلی را راست و ریس می‌کنیم.
تذکر مهم: نکات فوق قید فوریت داشته و در صورت عدم رعایت آنها با خاطی برخورد خواهد شد. نکات تکمیلی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7823/23/597416/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها