توصیه هایی برای 13 ژانویه روز جهانی استیکر

حــرف بزنید تا یــادتــــــــــــــون نرفته


سمیه قربانی
٭ اگر شما هم جزو افرادی هستید که روحیه بسیار ضعیفی دارید و ضعف‌تان به حدی است که حتی نمی‌خواهید دو کلمه حرف بزنید و حتی حرف نزدن هم برایتان سخت است و هفته‌ای دو، سه عدد آمپول حوصله تزریق می‌‌کنید؛ از استیکر نقاشی مونالیزا استفاده کنید؛ هم زن است هم مرد و تمام ناگفته‌های شما را می‌‌تواند برساند.
٭ چنانچه نمی‌دانید چگونه احساس‌تان را بیان کنید و هر چه می‌‌نویسید طرف مقابل‌تان یک چیزی برداشت می‌‌کند که خارج از عقل بشر است، به همراه هر جمله یک استیکر استفاده کنید. استیکرها آمده‌اند تا جای ما حرف بزنند. فقط مواظب باشید در هنگام صحبت رو‌ در رو برای ادای مطلب در جیب‌هایتان به دنبال استیکر نگردید. همان جا گوشی‌هایتان را دربیاورید و با زبان چت و استیکر به طور همزمان مکالمه‌تان را ادامه دهید. بسته استیکر «ترول خندان» نمی‌گذارد کار به جاهای باریک بکشد.
٭ اگر جزو آن دسته افرادی هستید که در همه گروه‌های مجازی عضو می‌‌شوید و بعد از جمع‌آوری استیکرهای جدید از آن گروه لفت می‌‌دهید، احتمالاً شما یک «نمکی استیکر» هستید. با افزایش بسته‌های استیکرتان فقط بیشتر می‌‌توانید حرف نزنید. مواظب باشید استیکر‌های بی نمک را جمع‌آوری نکنید. شما حیف هستید.
٭ اگر به جای جمع‌آوری استیکرهای دیگران خودتان یک نرم‌افزار دانلود کرده‌اید و استیکرهای جالب  درست می‌‌کنید، احتمالاً در رزومه استخدام‌تان خواهید نوشت «استیکرساز!» مراقب باشید همه جا خلاقیت خریدار ندارد و با پارتی جای شما را به فامیل خودشان خواهند داد. به استیکرهای «خدای جذابیت 2» توجه ویژه داشته باشید.
٭ در صورتی که شکست عشقی خورده‌اید و نامزدتان حاضر نیست ریخت‌تان را ببیند، مطمئن باشید از آنجایی کفری شده که بعد از ارسال سه صفحه متن، شما فقط یک استیکر برایش فرستاده‌اید. چنانچه هنوز قادر به تکلم نیستید و حرف زدن یادتان رفته، یک قابلمه دندونی بپزید و بین در و همسایه پخش کنید. توصیه می‌‌کنیم اصلاً از استیکرهای حیوانات جالب خصوصاً «گوزن بی تفاوت» استفاده نکنید.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7823/23/597417/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها