‌آبی‌پوشان خواهان جلسه با آجورلو


استقلال که خود را برای دیدار فردایش با پیکان در جام حذفی آماده می‌کند، دیروز یک جلسه تمرینی را در زمین مجموعه ورزشی آرارات برگزار کرد که 90 دقیقه طول کشید.
محمدرضا آزادی مهاجم استقلال که با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرده بود، بعد از گفت‌و‌گو با فرهاد مجیدی محل تمرین آبی‌پوشان را ترک کرد. ضمن اینکه فرزاد مجیدی مربی استقلال هم که به‌دلیل تأخیر در تمرینات توسط مجیدی جریمه شده و با آبی‌ها راهی مسجدسلیمان هم نشد، در تمرین دیروز نیز غیبت داشت.
عارف غلامی یکی از بازیکنانی است که در تمرینات این روزهای استقلال حضور دارد. او که از حدود یک ماه دیگر می‌تواند تمرینات گروهی‌اش را آغاز کند، مثل روزهای گذشته به‌صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.
گفتنی است بعد از حضور مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال، بخشی از مطالبات این فصل بازیکنان پرداخت شده و بازیکنان خارجی و مربی ایتالیایی این تیم هم دستمزد خود را دریافت کرده‌اند، اما از آنجا که برخی از بازیکنان از فصول قبل مطالبات سنگینی دارند خواستار پیگیری این مطالبات شده‌اند. به همین خاطر قرار است چند بازیکن استقلال به نمایندگی از بازیکنان در نشست با مدیرعامل این باشگاه پیگیر مطالبات خود شده و از او بابت دریافت طلب فصول گذشته خود قول مساعد بگیرند.  سیدحجت کریمی، عضو هیأت مدیره استقلال درباره وضعیت این باشگاه به تسنیم گفت: «کل تیم زحمت کشیدند تا استقلال در صدر جدول قرار بگیرد. آجورلو طوری عمل کرد که کسی دغدغه نداشته باشد و همه به فکر کار تیمی باشند. هیأت مدیره نیز در هیچ کار فنی دخالت نکرد و همیشه حمایت کردیم اما بحث‌های مالی برای این چند ماه نیست و به دوره‌های قبلی بازمی‌گردد. مدیریت قبلی هر طوری که دلش خواسته، قراردادها را بسته است چون این فکر را کرده که قرار نیست او پول‌ها را بدهد و مدیر بعدی پرداخت می‌کند. اگر بدهی‌های قبلی نبود، باشگاه مشکلی نداشت.
بدهی‌های ارزی زیادی داریم که به اینها باید رأی پرونده شکایت‌هایی که در فیفا داریم، اضافه شود. متأسفانه کسانی را به‌عنوان مدیر استقلال انتخاب کردند که اگر در دفتر خودشان هم معرفی می‌شدند، آنها را به‌عنوان مدیر انتخاب نمی‌کردند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7826/15/598792/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها