چگونه فایل های حذف شده را بازیابی کنیم؟


Comfy File Recovery اطلاعات شما را بعد از فرمت کردن هارد‌دیسک‌ها، درایو فلش‌های یو‌اس‌بی، کارت‌های حافظه و حذف تصادفی آنها بازیابی می‌کند. برنامه «جست‌و‌جوی پارتیشن» به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های حذف شده را از پارتیشن‌های لاجیکال پیدا کرده و بازیابی کنید. رابط کاربری کاربر پسند این نرم افزار مانند صفحه نمایش ویندوز اکسپلورر است و فایل‌ها را در پوشه‌هایی که حذف شده‌اند نمایش می‌دهد. همچنین بخش «ویزارد بازیابی فایل»، این نرم‌افزار را برای هر کاربری قابل دسترس می‌کند. بخش ویزارد داخلی نه تنها به کاربران امکان یافتن و بازیابی سریع فایل‌ها را می‌دهد بلکه امکان ذخیره‌سازی آنها در پوشه‌های دیگر، رایت روی سی‌دی یا دی‌وی‌دی، ساخت فایل‌های مجازی ایزو و یا ذخیره‌سازی فایل‌ها روی سرورهای ftp را نیز فراهم می‌کند.
بازیابی فایل‌ها با نرم افزار Comfy File Recovery بسیار راحت بوده و بدون هیچگونه ریسکی است. همچنین این نرم‌افزار فقط به خواندن اطلاعات از روی حامل اطلاعات (information carrier) پرداخته و هیچگونه اطلاعاتی را ذخیره نمی‌کند. از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به بازیابی فایل‌های پاک شده به‌طور تصادفی بدون در نظر گرفتن نوع آنها اشاره کرد. با کمک این نرم افزار می‌توان پرونده‌ها، تصاویر دیجیتالی، آرشیوهای فشرده، فایل‌های صوتی و ویدیویی را بازیابی کرد. همچنین بازیابی فایل‌هایی که از طریق پاکسازی «سطل بازیافت» یا از طریق دکمه‌های ترکیبی Shift+Delete حذف شده‌اند هم با کمک این نرم‌افزار امکانپذیر است. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار، بازیابی فایل‌هایی است که ازطریق فرمت، بسرعت و به‌طور کامل حذف شده‌اند.
پشتیبانی از سیستم‌های VFAT, FAT16, FAT32 , NTFS3, NTFS4 NTFS5, NTFS6 نیز از دیگر مزایای این نرمافزار محسوب می‌شود. در واقع شما می‌توانید فایل‌های بازیابی شده را در دیگر درایوها ذخیره کرده، آنها را روی سی‌دی/ دی‌وی‌دی رایت کرده و به‌صورت فایل ایزو یا سرور ftp ذخیره کنید. این نرم افزار به‌شما اجازه می‌دهد تا محتویات فایل‌های در حال بازیابی را مشاهده کرده و به جست‌و‌جوی آنها از طریق محدود کردن و مرتب‌سازی بپردازید. اگر شما هم علاقه‌مندید تا این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب‌سایت پی‌سی ورلد به آدرسWWW.P30world.com بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7826/19/598816/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها