دیگه چه خبر


پس از ۳۹ سال چشم‌انتظاری مادر، «خسرو»  را در آغوش کشید

   خبر اول اینکه، بسیجی شهید خسرو قادری قمصری فرزند منصور در ۱۲ تیر ۱۳۴۵ چشم به جهان گشود. از اسلامشهر به‌عنوان نیروی بسیجی به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در شرق بصره به فیض شهادت نائل گردید و پیکر پاک و مطهرش در منطقه برجای ماند. پیکر مطهر این شهید پس از سال‌ها با تلاش گروه‌های تفحص کشف  و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد، خانواده محترم‌شان پس از ۳۹ سال از چشم‌انتظاری درآمدند و در معراج شهدای تهران با شهیدشان دیدار تازه کردند.

تلاش تل‌آویو برای تأمین سوخت لبنان از بیم افزایش محبوبیت ایران

  خبر دیگر اینکه، شبکه 12 رژیم صهیونیستی از موافقت دولت امریکا با توافق صادرات گاز به لبنان از طریق یک لوله و با عبور از خاک اردن و سوریه خبر داد و گفت که همه این کارها با هدف جلوگیری از صادرات سوخت ایران به لبنان و بیم از افزایش نفوذ ایران، صورت می‌گیرد. به گزارش فارس، امریکا، مصر، اردن و رژیم صهیونیستی از زمانی شروع به ارائه طرح‌های مختلف برای صادرات سوخت به لبنان کردند که حزب‌الله اولین محموله سوخت خریداری شده از ایران را وارد لبنان کرد؛ لبنانی که از فردای انفجار مهیب بندر بیروت (۱۴ مرداد ۱۳۹۹) با کمبود شدید سوخت مواجه شد، اما تا زمانی که سوخت خریده شده از ایران وارد لبنان نشده بود، هیچ یک از این کشورها اقدامی برای تأمین سوخت مورد نیاز لبنان نمی‌کردند. «عاموس هوچستین» فرستاده امریکا در امور انرژی نیز به دنبال امضای این قرارداد میان طرف‌های مختلف است. شبکه ۱۲ اسرائیل در ادامه گفت که در این طرح سعی شده با روسیه نیز همراهی شود.

توضیح درباره منبع صدای مهیب شنبه شب  در همدان

  دست آخر اینکه، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درباره صدای مهیبی که شنبه شب در غرب کشور شنیده و موجب شد گمانه‌زنی‌ها و شایعات متعددی درباره علت آن منتشر شود، توضیح داد.  به گزارش ایسنا، سید مجید میراحمدی با رد هرگونه گمانه‌زنی درخصوص علت صدای مهیب در شهرستان اسدآباد استان همدان، گفت: با بررسی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مشخص شد که صدای شنیده شده در همدان ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7826/3/598871/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها