رئیس فیفا به دیدار رئیس‌جمهور می‌رود


گروه ورزشی / تیم ملی فوتبال کشورمان که در آستانه صعود به جام جهانی 2022 قطر قرار دارد، 7 بهمن در ادامه دیدارهایش در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف عراق می‌رود. دیداری که قرار است با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
2 هزار بلیت سهم بانوان
در همین رابطه، سه‌شنبه شب گذشته جلسه‌ای نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد که هدف آن، انجام هماهنگی‌های لازم در جهت برگزاری دو مسابقه حساس تیم ملی فوتبال ایران در بهمن‌ماه مقابل عراق و امارات بود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این جلسه، موضوع ورود تماشاگران هم بررسی شد و با توجه به الزام فیفا درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها و البته حضور احتمالی اینفانتینو رئیس فیفا برای بررسی شرایط و چگونگی اجرای دستورات فیفا، موضوع تخصیص و تقسیم ظرفیت ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم بر این شد که 10 هزار بلیت برای هر مسابقه فروخته شود و سهم آقایان 8 هزار بلیت و سهم زنان نیز 2 هزار بلیت باشد تا دو مسابقه مهم شاگردان اسکوچیچ با حضور تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
آماده برای برگزاری جشن
در این بین، سخنگوی دولت نیز جزئیات نشست سه‌شنبه شب گذشته جمعی از مسئولان دولتی و فدراسیون فوتبال با محوریت میزبانی شایسته و صعود تیم ملی را تشریح کرد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، علی بهادری جهرمی پس از برگزاری نشست اخیر با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزیر، رئیس فدراسیون فوتبال و جمعی از دست‌اندرکاران که به مسائل گوناگونی مانند میزبانی شایسته جمهوری اسلامی ایران در دو مسابقه پیش‌ رو با عراق و امارات، جشن صعود ملی، آمادگی تیم ملی در مسیر صعود و تدارک حضور در جام جهانی پرداخته شد در اظهار نظری کوتاه در حساب اجتماعی خود نوشت: «جلسه خوبی با وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و جمعی از فعالان رسانه‌ای درباره برگزاری هرچه باشکوه‌تر مسابقه ایران و عراق با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی داشتم. ان شاءالله با صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی شاهد یک جشن ملی باشیم.»
جلسه هماهنگی مسابقات تیم ملی فوتبال برگزار شد
اما در راستای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن 2 مسابقه آتی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقدماتی جام جهانی، نشست هماهنگی این دیدارها با حضور مسئولان ورزش، صبح دیروز در دفتر استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آزادی، در این نشست که با حضور محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون، احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی و دیگر مسئولان برگزار شد، درباره موضوعات مختلف از جمله آماده‌سازی بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی، نحوه ورود و خروج تماشاگران و اجرای پروتکل‌های بهداشتی، بحث و تبادل نظر شد و حاضران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ورزشگاه، نقاط ضعف و قوت را مورد بررسی و واکاوی قرار داده و بر رفع نواقص زیرساختی و موانع موجود در اسرع وقت تأکید کردند.
اینفانتینو به دیدار رئیس جمهور می‌رود
عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال  دیروز در مراسم جشن روز ملی هوای پاک درباره آخرین خبرها در مورد حضور جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در ایران به خبرنگاران گفت: «هنوز آمدن آقای اینفانتینو قطعی نشده ولی چهارچوب‌هایی بسته‌ایم. چون خودشان هم ویدیو داده‌اند که بین هفتم تا یازدهم بهمن به ایران می‌آیند. جلسه‌ای را هم برنامه‌ریزی کردیم که حتماً با ریاست محترم جمهوری دیدار داشته باشند که از ظرفیت رئیس فیفا برای بحث‌های زیست‌ محیطی هم بهره ببریم. کاری که سازمان‌های بین‌المللی هم دارند انجام می‌دهند و بتوانیم آن را تسری دهیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7829/18/599385/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها