اخبار


درخواست بازیکنان نساجی از رئیس جمهور

ورزشگاه وطنی قائمشهر درحال بازسازی است و تیم نساجی به دلیل نداشتن ورزشگاه خانگی میزبانی‌های خود را در شهرهای دیگر برگزار می‌کند که این موضوع باعث اعتراض بازیکنان این تیم شده است‌. بر همین اساس تعدادی از بازیکنان نساجی مازندران مانند مسعود شجاعی، علیرضا حقیقی، فرزاد زامهران، احسان قهاری، حامد شیری و حسن نجفی استوری دسته جمعی خطاب به رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان نوشتند و نسبت به تأخیر در تعویض چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر انتقاد کردند. بازیکنان این تیم از رئیس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان  درخواست کمک داشته‌اند و در فضای مجازی چنین استوری‌ای را منتشر کردند: «با وحدت، همدلی، تلاش و بدون هیچ ادعایی، همه با هم ۱۰ هفته نباخته‌ایم و سعی کردیم از اعتبار و جایگاه فوتبالی مازندران و شمال کشور دفاع کنیم. اما آیا به راستی حق ما و هواداران پرشور و بامعرفتمان این است که خانه به دوش باشیم و در روزهای خوبمان کنارشان نباشیم؟! آقایان مسئول! برای سرمایه‌گذاری و جامعه میلیونی هواداری نساجی ارزش قائل نشدید حداقل به نام بزرگ مازندران که دیار علویان، قهرمانان و افتخارآفرینان و شهدای بنام است خدشه وارد نکنید. جناب آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهوری و دکتر سجادی وزیر محترم ورزش! شما به داد ما برسید.» خبر دیگر در خصوص نساجی محرومیت مدیرعامل این باشگاه است. فدراسیون فوتبال دیروز مدیرعامل باشگاه نساجی را یک جلسه از همراهی تیمش محروم و ۲۰ میلیون تومان جریمه کرد. این رأی به دلیل این صادر شد که ایزد سیف‌الله‌پور مدعی بود بابت استفاده استقلال از دو بازیکن خارجی‌اش برابر نساجی به ناظر بازی شکایت کرده اما فدراسیون به شکایتش ترتیب اثر نمی‌دهد در حالی که فدراسیون فوتبال تأکید داشت هیچ شکایتی در این مورد به دست فدراسیون نرسیده است.

شمسایی: با 2 دستیار اسپانیایی به توافق رسیدیم

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و کادر فنی‌اش به فارس گفت:‌ «هفته گذشته جلسه‌ای با اصولی رئیس کمیته فوتسال داشتم و برنامه‌های تیم ملی تا مرحله ابتدایی دوره‌های مقدماتی جام ملت‌ها را تحویل دادیم و همچنین دو گزینه نهایی تمرین‌دهنده اسپانیایی را معرفی کردیم تا فدراسیون خودش با یکی از آنها به توافق برسد. البته این یک برنامه کوتاه‌‌مدت بود و از او درخواستی داشتم که همزمان با شروع اولین اردوی تیم ملی همه کادر فنی شهاب سفال‌منش، مصطفی نظری و تمرین‌دهنده اسپانیایی همگی در اولین اردو حضور داشته باشند. همچنین درخواست کردم که تمام بازی‌های روزهای فیفا و تیم‌ها را مشخص کند تا بهتر بتوانیم برنامه‌ریزی داشته باشیم.»

 فولاد 3 بازیکن پرسپولیس را می‌خواهد

پس از اینکه پرسپولیسی‌ها خواستار جذب لوسیانو پریرا مهاجم و کاپیتان فولاد شدند، باشگاه فولاد نیز در نامه‌ای رسمی خواستار جذب مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی 3 بازیکن پرسپولیس شده و درخواست خود را به‌صورت مکتوب به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و حالا باید دید این انتقال‌ها صورت خواهد گرفت یا خیر. جواد نکونام سرمربی فولاد که به تقویت تیمش برای لیگ قهرمانان آسیا می‌اندیشد، ابوالفضل رزاق‌پور مدافع تراکتور را در برنامه جذب فولاد قرار داده و باید دید تراکتوری‌ها راضی به این انتقال می‌شوند یا خیر.

صیادمنش در فنرباغچه ماندنی شد؟

سایت فوتوماک ترکیه خبر داد که باشگاه فنرباغچه تصمیم گرفته با اللهیار صیادمنش ادامه دهد و این بازیکن اکنون در حال تمرین با تیم است. این رسانه در ادامه نوشت که رسانه‌های اوکراینی خبر دادند که زوریا برای بازگرداندن صیادمنش پیشنهادی به فنرباغچه ارائه کرد و خواهان این بود که با پرداخت 60 درصد از مبلغ 3.5 میلیون یورویی، این بازیکن را دوباره به اوکراین بازگرداند اما فنرباغچه این پیشنهاد زوریا را نیز رد کرد و خبر داد که باید برای این بازیکن تمام 3.5 میلیون یورو را پرداخت کند که زوریا این اتفاق را قبول نکرد. در این بین سایت آجان اسپور ترکیه هم مدعی شد که مدیریت فنرباغچه تصمیم دارد با بازیکنانی مثل صیادمنش، سردار دورسان، لوئیس گوستاوو، پلکاس و سوسا که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد، خداحافظی کند، زیرا فنرباغچه با مشکل مالی روبه‌رو است و می‌خواهد از فروش آنها به 25 میلیون یورو دست یابد و گردش مالی خود را متعادل سازد.

برانکو: می‌خواهم ۱۰۰ سال در عمان بمانم

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان از شرایط خود در این تیم راضی است و تأکید کرد که دوست دارد به کارش در این کشور ادامه دهد. به گزارش سایت الوصال، برانکو بعد از روزهای تلخی که در الاهلی داشت، هدایت تیم ملی فوتبال عمان را برعهده گرفت و توانسته با این تیم نتایج بسیار خوبی به دست آورد. با وجود آنکه تیم‌های عربی خیلی زود مربی عوض می‌کنند اما سران فدراسیون فوتبال عمان با برانکو خیلی خوب کنار آمده‌اند. برانکو در اظهار نظر جدیدش درباره این تیم گفت: «از حضور در عمان راضی هستم و دوست دارم ۱۰۰ سال دیگر در این تیم بمانم.»

ارزان‌ترین بلیت جام جهانی؛ ۲ میلیون تومان

ثبت‌نام برای بلیت‌های جام جهانی در حالی از دیروز شروع شد که ارزان‌ترین بلیت ۷۰ دلار (حدود ۲ میلیون تومان) است و کاهش قیمت جالب توجهی با جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد. ارزان‌ترین بلیت‌ها برای ساکنان قطر، ۴۰ ریال قطر (۱۱ دلار) خواهد بود. قیمت بلیت در نظر گرفته شده ارزان‌ترین قیمت در جام جهانی از زمان جام جهانی ۱۹۸۶ است. فیفا قصد دارد ۵۰۰ میلیون دلار از سهم میزبانی و فروش بلیت جام جهانی کسب کند. اتاق هتل‌ها، آپارتمان‌ها و کشتی‌های مسافرتی از طریق یک وب‌سایت اواخر امسال در دسترس خواهند بود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7829/18/599389/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها