بنزما:

اگر از مسی انتقاد کنید یعنی فوتبال نمی‌فهمید!


کریم بنزما مهاجم رئال مادرید به‌شدت به منتقدان لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن حمله کرد و آنها را افرادی دانست که چیزی از فوتبال نمی‌فهمند. در چند وقت اخیر از مسی به خاطر شروع نه چندان خوبش در تیم پاریسی انتقادهای زیادی شده است؛ بازیکنی که در تابستان گذشته از بارسلونا جدا شد و به پی‌اس‌جی پیوست. ‌بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید اما در مصاحبه‌ تلویزیونی عنوان کرد که لیونل مسی به‌زودی به سطح همیشگی خود باز خواهد گشت: «فقط مسأله زمان است و مسی به اندکی زمان نیاز دارد تا به سطح خودش بر‌گردد. می‌دانم که او گل‌های زیادی به ثمر نمی‌رساند اما ببینید در زمین چه کارهایی می‌کند. می‌توان از بازیکنی مثل مسی ایراد گرفت. هر که از او انتقاد کند فوتبال را نمی‌فهمد.» مسی 34 ساله در این فصل فقط یک گل در 11 بازی از لیگ فرانسه به ثمر رسانده است گرچه در لیگ قهرمانان اروپا به مراتب بهتر کار کرده و توانسته 5 گل برای پاری‌سن‌ژرمن بزند.
کمتر کسی فکر می‌کرد بنزما که سال‌ها رقیب مسی بوده و نبردهای سختی میان تیم‌های آنها (بارسلونا و رئال مادرید) در فوتبال اسپانیا جریان داشت، این‌طور از مسی دفاع کند.
بنزما درباره مسابقه رئال مادرید با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا که 26 بهمن در پاریس و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انجام می‌شود و هموطن و دوستش کیلیان امباپه هم در آن حضور دارد، این‌طور گفت: «بازی خاصی خواهد بود صادقانه بگویم ترجیح می‌دادم با حریف دیگری در این مرحله رو‌به‌رو شویم. من و امباپه با هم دوست هستیم و هر کدام از ما می‌خواهیم در این مسابقه پیروز شویم، پس ببینیم چه می‌شود.» او درباره جدایی کریستیانو رونالدو از رئال در تابستان 2018 هم حرف زد: «از کریستیانو چیزهای زیادی یاد گرفتم و زمانی که از رئال رفت، خودم را مهیای جانشینی او می‌دیدم. الان یکی از کاپیتان‌های رئال هستم و بستن بازوبند انگیزه خاصی هم به من می‌دهد.» بنزما در فصل جاری در 27 مسابقه‌ای که برای رئال مادرید انجام داده، موفق به ثبت 24 گل و 9 پاس منجر به گل شده است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7833/23/599924/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها