نکته بازی


تصمیم درستی که دکتر گرفت

از قدیم و ندیم گفته‌اند که اگر بدش را گفتی، خوبش را هم بگو. البته در اینجا منظور از بدی یک انتقاد رسانه‌ای است. بیژن ذوالفقارنسب از چهره‌های تحصیلکرده و موفق فوتبال ایران است که در سال‌های فعالیت ورزشی‌اش وجهه بسیار مثبتی از خود به جا گذاشته است. او چند هفته پیش به‌عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و در این مدت، صحبت‌هایی انجام داد و کارهایی کرد که از آنها به‌عنوان گاف‌های مدیریتی یاد می‌شود و حضور دکتر در پست‌های مختلف مزید بر علت شد تا انتقادهای زیادی از او صورت بگیرد. در این شرایط، ذوالفقارنسب از سمت خود در باشگاه پرسپولیس کناره‌گیری کرد تا واکنشی به این انتقادها داشته باشد. دکتر فوتبال ایران به خوبی شرایط را ارزیابی کرد و تصمیم درستی گرفت که کمتر کسی ممکن است آن را بگیرد. آن هم در روزهایی که خیلی‌ها برای پست مدیریت در باشگاهی مانند پرسپولیس سر و دست می‌شکنند.

عزت اللهی از اتلتیکو تا الغرافه

سعید عزت اللهی یکی از بازیکنان خوب سال‌های اخیر بوده که خیلی زود هم توانست لژیونر شود و مسیر پیشرفت را در پیش بگیرد. او در لیگ‌های مختلفی مانند اسپانیا، روسیه، بلژیک، انگلیس و دانمارک به بازی پرداخت اما حالا به قطر آمده تا در لیگ ستارگان برای الغرافه بازی کند. نکته‌ای که در خصوص این بازیکن ملی‌پوش وجود دارد این است که او حضورش در اروپا را از تیم جوانان اتلتیکو مادرید آغاز کرد و پس از آن همه بسیار امیدوار شدند تا او در تیم‌های اینچنینی به فوتبالش ادامه دهد اما این طور نشد و سعید با اینکه در اروپا بود، در تیم‌هایی بازی کرد که چندان مطرح نبودند. عجیب‌تر اینجاست که او عنوان کرد از نوجوانی بازی‌های الغرافه را دنبال می‌کرده که باعث شد انتقادهای زیادی به‌خصوص در فضای مجازی از عزت اللهی صورت بگیرد و حالا باید دید او در ادامه راه فوتبالی‌اش چه مسیری را دنبال می‌کند.

سر و دست شکستن برای بازیکن 38 ساله

در اینکه فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و برای موفقیت در این رقابت‌ها باید تقویت شود، شکی وجود ندارد اما اتفاقی که در این بین رخ داده این است که پرسپولیس خواهان جذب لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی و کاپیتان فولاد شده ولی سرخپوشان اهوازی در عوض این انتقال 3 بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند. جواد نکونام در ازای شیمبا، مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی را می‌خواهد که در نوع خود جالب توجه است. عجیب‌تر اینجاست که پریرا یک بازیکن 38 ساله است که در لیگ بیست و یکم 7 گل به ثمر رسانده که 5 گل آن از روی نقطه پنالتی است ولی پرسپولیس او را می‌خواهد. این در شرایطی است که فرهاد مجیدی هم قبل از شروع فصل خواهان حضور او در استقلال بود و وقتی این انتقال مهیا نشد، از مسئولان وقت این تیم انتقاد کرد و حالا اینکه چرا برای این بازیکن مسن سر و دست شکسته می‌شود، جای تعجب دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7833/23/599926/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها