سجادی: برای جشن صعود تیم ملی برنامه‌ریزی شده است


مراسم بدرقه اسکی‌بازان به المپیک زمستانی پکن دیروز با حضور وزیر ورزش و سفیر چین در ایران برگزار شد و حمید سجادی، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: «به ابتکار فدراسیون ملی اسکی و ورزش‌های زمستانی، این مراسم ارزشمند و سنت حسنه برای بدرقه سه نفر از بهترین‌های ورزش‌های زمستانی و فدراسیون اسکی برنامه‌ریزی شد. سفیر چین مطالب ارزشمندی را گفتند و پیام‌هایی از کشورشان داشتند. به سهم خودم خدمت مردم عزیز و شریف چین پیشاپیش آغاز سال جدیدشان را تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشند و سالی عاری از کووید19 باشد.» او در مورد تحریم المپیک چین توسط برخی از کشورها گفت: «این اتفاق پسندیده نیست و یکی از موارد منشور المپیک رعایت این مسائل است. ایران هم نشان داده که به رعایت مفاد پایبند است. ما هم در آستانه آغاز فعالیت ۲۵ ساله با چین هستیم و یکی از حوزه‌های فعالیت، ورزش است. هفته گذشته در جلسه با سفیر چین در وزارت مباحث متعددی را به عنوان سرفصل همکاری تدوین کردیم. بنابراین حضورمان در این دوره از بازی‌ها فارغ از دیدگاه برخی از کشورها، به این خاطر است که ما هم پایند منشور هستیم.»
او در مورد دیدار تیم ملی کشورمان مقابل عراق عنوان کرد: ‌«برای تیم ملی فوتبال آرزوی موفقیت دارم. سینا کلهر، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به اتفاق نهاد ریاست جمهوری و فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی کردند که برای جشن صعود در کل کشور آمادگی داشته باشیم.» وزیر ورزش و جوانان درباره تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: «در این باره دقیق اطلاع‌رسانی نشده است و وقتی به من بگویند بزودی جلسه‌ای با آقای صالحی امیری خواهم داشت.»
سجادی درباره حضور تماشاگران برای دیدار تیم ملی مقابل عراق و استعفای بیژن ذوالفقارنسب از ریاست هیأت مدیره پرسپولیس گفت: «برای بازی با عراق شرایط را بررسی می‌کنیم و اعلام خواهیم کرد. درخصوص استعفای آقای ذوالفقارنسب هم من نامه ایشان را به معاونت ورزشی آقای پولادگر ارجاع داده‌ام و ایشان در حال پیگیری هستند.» او در پاسخ به این سؤال که آیا موافق استعفای ذوالفقارنسب است، اظهار داشت: «اگر قرار بود درباره استعفای ذوالفقارنسب موافقت یا مخالفت کنم، نامه را به معاون خود نمی‌دادم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7833/22/599974/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها