اخبار


فرار نساجی از شکست مقابل فجر

در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر، فجر سپاسی و نساجی از ساعت 15 دیروز در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 1-1 به پایان رسید. در این مسابقه، فرزان دانا (22) برای شیرازی‌ها گلزنی کرد ولی شاهین طاهرخانی (93) گل مساوی را برای قائمشهری‌ها به ثمر رساند تا این تیم از شکست نجات پیدا کند. نساجی با این تساوی 21 امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت و فجر سپاسی نیز با 13 امتیاز روی پله چهاردهم ایستاد. ساکت الهامی سرمربی نساجی در‌خصوص حرکتی که نیمکت‌نشینان نساجی انجام دادند و باعث ایجاد تنش بین اعضای دو تیم شد و همچنین خودش بعد از به ثمر رسیدن گل مشت‌هایش را به سمت نیمکت تیم میزبان گره کرد و گفت: «این حرکت من به نیمکت‌ خودمان بود. اصلاً این‌طور نیست که بخواهم برای تیم حریف مشت گره کنم. با نیمکت تیم خودمان بودم آن هم به خاطر فشار بازی، در انتها گل زدیم ولی باز هم از مجموعه فجر سپاسی معذرت می‌خواهم.» علی‌اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی هم در نشست خبری بعد از این بازی گفت: «می خواستیم 3 امتیاز را با چنگ و دندان بگیریم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. ما هم دوست داریم تیمی مثل منچسترسیتی داشته باشیم و 6-5 گل بزنیم ولی بعضی اوقات نمی‌شود.»

جزئیات قرارداد 4 ساله پرسپولیس با رادوشوویچ
 
باشگاه پرسپولیس در این روزها درگیر مشکلات مالی فراوانی است. در آخرین مورد بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن مطالباتش ایران را ترک کرد و پس از چند هفته رسماً اعلام کرد که قراردادش را فسخ کرده و خواهان دریافت ۹۵۰ هزار یورو شامل غرامت و مبالغ قراردادش شده است. حالا خبرگزاری ایسنا به قرارداد ۲۳ صفحه ای رادوشوویچ و پرسپولیس دست پیدا کرده که در دوره محمدحسن انصاری‌فرد به امضا رسیده است. در این قرارداد پرسپولیس متعهد شده برای فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹، ۲۱۰ هزار یورو، برای فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ۲۵۰ هزار یورو، برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱، ۲۶۰ هزار یورو و برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲، ۲۷۰ هزار یورو به این بازیکن به‌عنوان دستمزد بپردازد. در بخش دیگری از این قرارداد آمده است پرسپولیس هر فصل بابت هر کلین‌شیت یک هزار یورو، صعود به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰ هزار یورو و رضایت مدیرعامل و سرمربی ۲۰ هزار یورو به عنوان پاداش به این بازیکن بپردازد. قرارداد رادوشوویچ و پرسپولیس در حالی با مبالغ فوق در سال ۱۳۹۸ با مدیرعاملی محمد حسن انصاری‌فرد برای سه فصل تمدید شده که در آن زمان این دروازه‌بان کروات فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را با مبلغ بسیار کم‌تر از ۲۱۰ هزار یورو قرارداد داشت اما انصاری‌فرد در اقدامی عجیب نه تنها مبلغ قرارداد این دروازه‌بان را به یک‌باره افزایش داد، بلکه سه فصل دیگر پرسپولیس را متعهد کرد تا با مبلغ ارزی سنگین، دروازه‌بان شماره دو خارجی خود را در خدمت داشته باشد. در این روزها و شرایط ارزی کشور، عجیب است چطور مدیرعامل وقت پرسپولیس حاضر شده برای یک دروازه‌بان ذخیره، قراردادی ۴ ساله به ارزش ۹۹۰ هزار یورو امضا کند.

احتمال شکستن رأی بازیکن گابنی گل‌گهر

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد اعلام رأی نهایی پرونده اریک باگناما، بازیکن گابنی گل‌گهر اظهار داشت: «سه‌شنبه(امروز) جلسه‌ای داریم و اگربه جمع‌بندی نهایی برسیم، ممکن است رأی بدهیم. البته پرونده‌های دیگری را هم بررسی می‌کنیم اما بیشتر وقت‌مان مربوط به پرونده گل‌گهر است.» وی در مورد اینکه آیا ممکن است رأی صادره مغایر با رأی کمیته انضباطی باشد به فارس گفت: «بله، احتمالش وجود دارد. 50-50 است.» دادرس درخصوص اینکه برخی معتقدند طولانی شدن اعلام رأی نشان می‌دهد کمیته استیناف تحت فشار است تا رأی کمیته انضباطی را بشکند، عنوان کرد: «کسی جرأت ندارد ما را تحت فشار قرار بدهد و زیر بار فشارها نمی‌رویم. ضمن اینکه هیچ‌کس چنین کاری نکرده، اگر اعلام رأی طولانی شده به خاطر این است که پرونده خاص و حساسی داریم که تمامی ابعاد آن باید بررسی شود.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7833/22/599975/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها