جورجینا رودریگز: روزهای اول در خانه رونالدو گم می شدم


عادت کردن به زندگی پر زرق و برق  کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان برای نامزد او جورجینا رودرپگز کار آسانی نبوده است. این زن آرژانتینی در مستند زندگی خود به این موضوع اعتراف کرده است.
او از دردسرهای تطبیق پیدا کردن با زندگی بسیار لوکس ستاره پرتغالی حرف زده است. او که پیش از این فروشنده یکی از برندهای معروف پوشاک در اسپانیا بوده و با رونالدو در آنجا آشنا شده از این گفته که موقع برگشتن از سر کار رونالدو با یکی از ماشین‌های فوق مدرن خود به سراغ او می‌آمده در حالی که صبح خود جورجینا با اتوبوس به محل کار خود می‌رفته است!
رودریگز همچنین از این گفته که چطور از فروش لباس‌ها و تزئینات لوکس به پوشیدن آنها رسیده است. او در فروشگاه گوچی کار می کرده و حالا خودش با انواع برندها قرارداد تبلیغاتی دارد.نامزد رونالدو در مورد این ماجرا این طور گفته: «من با اتوبوس به سرکار می رفتم و با بوگاتی از سرکار خارج می شدم. از فروش برندها به پوشیدن آنها روی فرش قرمز مراسم مهم بین‌المللی رسیدم. حالا میلیون ها دنبال کننده در اینستاگرام دارم و همسر پردنبال کننده‌ترین مرد جهان هستم.» او این صحبت‌ها را در گفت‌وگو با روزنامه سان بیان کرده، هرچند که در فیلم مستند زندگی خود با جزئیات بیشتری در این مورد توضیح داده است.او در مورد زندگی با رونالدو گفت: «اولین روزهایی که به خانه او رفتم، هر بار به آشپزخانه می‌رفتم در مسیر برگشت گم می‌شدم چون نمی‌دانستم چطور باید به اتاق پذیرایی برگردم. خانه بسیار بزرگی بود. من از زمانی که بچه بودم به زندگی در خانه‌های کوچک عادت داشتم و حضور در چنین خانه مجللی که مثل کاخ بود برایم کمی سخت و دردسرساز بود.»این مستند حواشی زیادی نیز به همراه داشته است. بعضی از اعضای خانواده جورجینا گلایه کرده‌اند که او آنها را فراموش کرده است. دایی جورجینا، خسوس هرناندس، که می‌گوید وقتی پدر جورجینا به دلیل توطئه قاچاق مواد مخدر در زندان بود من او را بزرگ کردم، جورجینا را به خاطر فراموش کردنش «شیطان» خطاب می‌کند. او می‌گوید: «شاید جورجینا از ما خجالت می‌کشد و تصور می‌کند از ما بهتر است چرا که ما زندگی لوکسی مانند او نداریم. من هیچ وقت تقاضایی از او نکردم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7834/19/600092/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها