نکته بازی


ستاره‌هایی که قید جام جهانی را باید بزنند

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در اظهار نظر اخیرش عنوان کرد که با سبک بازی وریا غفوری و رامین رضاییان مشکل دارد و به دلایل فنی آنها را به تیم ملی دعوت نمی‌کند. این در حالی است که کاپیتان استقلال در صحبت‌هایی که هر وقت درباره تیم ملی انجام داده، دعوت نشدنش را غیرفنی می‌داند. رضاییان هم مدافعی است که اکثر کارشناسان بازی او را به لحاظ فنی قبول دارند و او در چند فصلی که در فوتبال قطر برای الشحانیه، الدحیل و السیلیه بازی کرده، جزو بازیکنان گلزن این تیم‌ها بوده که حضور مؤثری در ترکیب‌شان داشته اشت. با این حال، اسکوچیچ با صحبتی که درباره آنها داشت، آب پاکی را روی دستان‌شان ریخت و به نظر می‌رسد که وریا و رامین باید قید حضور در جام جهانی 2022 قطر را بزنند. مگر اینکه در ماه‌های آینده و منتهی به جام جهانی تغییراتی در کادر فنی تیم ملی رخ دهد و آنها امیدوار به بازگشت شوند.

توصیه آقا مصطفی جواب می‌دهد؟

مصطفی دنیزلی سرمربی سابق تیم ملی ترکیه یکی از مشهورترین مربیانی که در فوتبال ایران به فعالیت پرداخته و بین علاقه‌مندان به فوتبال خصوصاً هواداران پرسپولیس از محبوبیت زیادی برخوردار است. این مربی در این فصل هدایت آلتای ترکیه را برعهده داشت و محمد نادری مدافع فصل گذشته استقلال هم زیر نظر او در این تیم بازی می‌کرد ولی مدتی است که دنیزلی از سمتش کناره‌گیری کرده است. در این شرایط، آقا مصطفی در جدیدترین اظهار نظرش از اینکه نادری به تیم ملی ایران دعوت نمی‌شود، تعجب کرده است. نادری در این فصل در 17 بازی از 23 بازی تیمش در سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و یک پاس گل هم داده است. او در زمان مارک ویلموتس اولین حضورش در تیم ملی را تجربه کرد ولی از زمان حضور دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشد و به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی به بازی او هم اعتقادی ندارد و حالا باید دید با توصیه دنیزلی ملی‌پوش می‌شود یا نه.

 استقبال از بازیکنی که مرام گذاشت

یکی از بازیکنانی که به همراه تیم ملی عراق به ایران آمده تا در بازی روز پنجشنبه این 2 تیم در ترکیب احتمالی کشورش به میدان برود، بشار رسن است؛ هافبک سابق پرسپولیس که حالا برای القطر بازی می‌کند. نکته‌ای که درباره رسن وجود دارد، این است که او جزو معدود بازیکنان خارجی چند سال اخیر پرسپولیس بود که با خوبی و خوشی از این تیم جدا شد و شکایتی نکرد. بشار به قول ما ایرانی‌ها مرام گذاشت و تا بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 سرخپوشان پایتخت را همراهی کرد. او برای 4 بازی ابتدایی لیگ بیستم هم پولی نگرفت و برای رضایتنامه‌اش هم 130 هزار دلار به قرمزها پرداخت کرد تا اگر چه مبلغ کمی برای دریافت رضایتنامه‌اش داده باشد ولی سود حداقلی را به پرسپولیسی‌ها رسانده باشد. در این شرایط، او وقتی به عنوان بازیکن تیم ملی عراق به ایران آمد، مورد استقبال هواداران در فرودگاه قرار گرفت تا آنها نشان دهند چقدر برای او ارزش قائل هستند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7834/19/600094/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها