انگیره زیادی برای شروع تمرین دارم

مؤمن زاده: دلتنگ تکواندو هستم


 مهلا مؤمن‌زاده هوگوپوش تیم ملی بعد از سپردن زانویش به تیغ جراحان، این روزها دوره نقاهتش را پشت‌سر می‌گذارد. او حالا دلتنگ تکواندو است و با نظر پزشکان بعد از عید به شیاپ‌چانگ برمی‌گردد. مؤمن‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» از شرایط فعلی‌اش صحبت کرد: «3 ماه است که زانویم را جراحی کرده‌ام. الان تمرینات بدنسازی و اصلاحی را برای بازتوانی زانو انجام می‌دهم و بانظر پزشکان بعد از عید تمرینات فنی‌ام را شروع کرده و به روی شیاپ‌چانگ می‌روم.»
مؤمن‌زاده بعد 3 ماه دوری، دلتنگ اردوهای تیم ملی است: «خیلی زیاد دلتنگ اردوهای تیم ملی هستم. با هم‌تیمی‌هایم در ارتباط بوده و کمرانی سرمربی تیم هم مدام پیگیر حال و روند درمانم است.» ملی‌پوش تکواندو از حمایت مسئولان فدراسیون بعد مصدومیتش راضی است: «مسئولان فدراسیون بعد از مصدومیتم پیگیر جراحی و حالاهم پیگیرروند درمانم هستند و از همه نظر حمایتم کردند.»
او حالا از حضور احتمالی‌اش در مسابقات آسیایی هانگژو به شرط برطرف شدن مصدومیتش خبر می‌دهد: «مسابقات جهانی قراربود فروردین ماه برگزار شود اما کرونا آن را به مهر یا آبان موکول کرد و باتوجه به اینکه بعد از عید تمرینات فنی‌ام را شروع می‌کنم، می‌توانم خود را به این مسابقات برسانم.اگر خدا بخواهد و دوره نقاهتم به خوبی پیش رود، به بازی‌های آسیایی هانگژو هم می‌رسم. دلتنگ تکواندو هستم و دوست دارم هرچه زودتر دوره نقاهتم تمام شود. انگیزه زیادی دارم و وقتی به شیاپ‌چانگ برگردم، تمریناتم را برای حضوری موفق در مسابقات پیش‌رو جدی‌تر پیگیری می‌کنم.» مؤمن‌زاده حالا امیدوار است تا با ریاست ساعی تکواندو به موفقیت‌های زیادی برسد: «ما تمریناتمان را انجام می‌دهیم و خیلی برایمان فرقی نمی‌کند که چه کسی رأس هرم است. از زحمات پولادگر تشکر می‌کنم و امیدوارم حالا باحضور ساعی خوب پیش برویم و موفقیت‌های زیاد به دست آوریم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7834/20/600099/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها