اخبار


سوریان در امریکا مربی هادی ساروی می‌شود

هادی ساروی، فرنگی‌کار کشورمان با هدایت حمید سوریان مقابل حریف امریکایی‌اش قرار می‌گیرد. با درخواست امریکایی‌ها هادی ساروی، ملی‌پوش 97 کیلوگرم همراه تیم ملی کشتی آزاد به این کشور می‌رود و حمید سوریان نایب‌ رئیس فدراسیون کشتی که در این سفر حضور دارد، هادی ساروی را در این مبارزه هدایت می‌کند.

کمک هزینه تمرینی برای تیراندازان اردونشین

تیراندازان اردونشین تفنگ و تپانچه با موافقت کمیته فنی فدراسیون، کمک هزینه می‌گیرند. در جلسه ای مهدی مبینی سرپرست فدراسیون همراه کهرنگی نایب رئیس، خلیل نژاد سرپرست دبیری  و اعضای کادر فنی بعد از بحث و بررسی با پرداخت کمک هزینه به ۲۴ تیرانداز تفنگ و تپانچه موافقت کردند. به گفته مبینی، اردونشینان از یک میلیون و ۵۰۰ تا ۳ میلیون کمک هزینه دریافت می‌کنند.

 کار مشکات الزهرا در گرند اسلم استرالیا به اتمام رسید
پایانی برای آغاز نام‌آوری

مشکات الزهرا صفی، تنیسور 17 ساله ایرانی با یک پیروزی و دو باخت به کارش در گرند اسلم استرالیا پایان داد. او با کسب رتبه ۷۴ رنکینگ جهانی در پی حضور در رقابت‌های مختلف، نخستین دختر تنیسور ایرانی نام گرفت که موفق شد به مسابقات معتبر گرند اسلم استرالیا راه یابد. دختر تاریخ‌ساز در گام نخست با پیروزی ۲- صفر مقابل آنجا نایار استرالیایی همه نگاه ها را به خود معطوف کرد. صفی در ادامه در مسابقه دوبل با یار فرانسوی‌اش به زمین رفت اما با نتیجه ۲- صفر مقابل تیم امریکایی- روسی شکست خورد. مشکات الزهرا در دومین مسابقه انفرادی مقابل سوفیا کاستولای بلژیکی نفر شانزدهم جوانان جهان قرار گرفت که ۲- صفر مغلوب شد و بدین ترتیب گرند اسلم رویایی استرالیا برای او به اتمام رسید.البته این یک پایان نیست و درخشش در عرصه تنیس حرفه‌ای تازه برای او آغاز شده است. در این مسابقات، جهان تنیس مشکات الزهرا صفی را شناخت. همه آن فشارها، ساعت‌ها تمرین، مسابقه زیر آفتاب و هر آنچه او می‌داند و خیلی‌ها از آن مطلع نیستند، در حال به ثمر نشستن است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7834/20/600100/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها