تیم ملی فوتبال زنان امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی به میدان می‌رود

ایران- چین تایپه؛ بازی سرنوشت


گروه ورزشی/ تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف چین تایپه می‌رود. شاگردان مریم ایراندوست بعد از تساوی صفر- صفر مقابل هند میزبان و باخت 7- صفر برابر چین ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای در حالی با تایوانی‌ها روبه‌رو می‌شوند که تست کرونای 4 بازیکن به‌نام‌های ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی، مرضیه نیکخواه مثبت شده است. آنها به همراه فاطمه علیپور، سرپرست تیم ملی که او هم به کرونا مبتلا شده قرنطینه هستند و در اتاق‌های ایزوله به سر می‌برند.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، فریناز فهیمی‌پور پزشک تیم ملی فوتبال در خصوص مثبت شدن تست کرونای 4 بازیکن گفت: «با توجه به پروتکل‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌ها 72 ساعت قبل از هر مسابقه باید تست PCR بدهند. آنها دوشنبه - 4 بهمن ماه - از تمام اعضای تیم تست کرونا گرفتند و اعلام شد که تست 4 بازیکن و فاطمه علیپور مثبت شده است. این نفرات به‌مدت 7روز در قرنطینه هستند و در صورت عدم وجود علامت، روز چهارم تست مجددی از آنها گرفته می‌شود.»
در هر صورت تیم ملی با این شرایط به مصاف چین تایپه می‌رود. حریفی که رنکینگ 39 جهان را دارد و در بازی اول خود مقابل چین 4 گل دریافت کرد. در این میان تیم ملی هند به‌دلیل تعداد زیاد بازیکنان کرونایی از ادامه مسابقات حذف شد و بدین ترتیب تیم ملی ایران که تنها امتیاز حاصل از تساوی با این تیم را از دست داد، از نظر تفاضل گل شرایط پایین‌تری نسبت به حریف دارد. بنابراین باید در دیدار امروز برنده میدان را ترک کند تا صعودشان به‌عنوان تیم دوم قطعی شود. البته به‌دلیل باخت 2-0 ویتنام به ژاپن، صعود ایران با تساوی مقابل چین تایپه هم امکان پذیر است چرا که دو تیم برتر سوم از گروه‌های 3 گانه هم جواز صعود به مرحله بعد را به دست می‌آورند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7834/18/600128/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها