مخالفت برزیل با درخواست رئال:

بازیکنان را زودتر به مادرید نمی‌فرستیم


ماجرای حضور بازیکنان باشگاه‌های اروپایی در تیم‌های ملی خود و دردسری که برای این باشگاه‌ها  ایجاد می‌شود همچنان سوژه‌ای جنجال‌ساز در فوتبال جهان است. در تازه‌ترین مورد، اختلاف شدیدی بین رئال مادرید و فدراسیون فوتبال برزیل ایجاد شده است.
جونینیو پائولیستا، سرپرست تیم ملی برزیل اعلام کرد این تیم بازیکنانش را که در رئال مادرید حضور دارند زودتر به باشگاه‌شان نخواهد فرستاد.
برزیل یکی از اولین تیم‌هایی بود که صعود خود به جام جهانی را قطعی کرد و رئال مادرید امیدوار بود که با توجه به قطعی شدن صعود تیم ملی برزیل به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر بتواند زودتر از موعد مقرر بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.در حال حاضر کاسمیرو، وینیسیوس جونیور، ادرمیلیتائو و رودریگو 4 بازیکن رئال مادرید هستند که که در اردوی تیم ملی برزیل حضور دارند.
به نوشته روزنامه مارکا کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید از مسئولان باشگاه خواسته که شرایطی را ایجاد کنند که این بازیکنان را زودتر در اختیار داشته باشد اما پائولیستا درباره احتمال بازگشت این بازیکنان به اسپانیا در صورت پیروزی در دیدار نخست اظهار داشت: «ما این بازیکنان را پس نخواهیم داد. این بازیکنان باید  تا پایان وقفه دیدارهای ملی فیفا در تاریخ دوم فوریه با ما باشند. عملکرد آنها در دیدار اول است که مشخص می‌کند آیا در دیدار دوم هم به میدان خواهند رفت یا نه. از چند باشگاه دیگر نیز درخواست‌هایی داشتیم. این بازیکنان تنها چند روز در اختیار ما هستند. ما باید از این شرایط استفاده کنیم چون آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 آغاز شده است.»
او همچنین از این گفت که تیته سرمربی برزیل هم می‌خواهد بازیکنان را در اختیار داشته باشد و البته اینکه او این شرایط را به آنچلوتی توضیح داده است: «این شرایطی است که تحت سرمربیگری تیته هرگز رخ نداده است. درک می‌کنیم که باشگاه‌ها به خاطر شیوع کرونا در شرایط خاصی هستند. رابطه خوبی با رئال مادرید داریم و همیشه با آنها به صورت مستقیم صحبت می‌کنیم. تیته شرایطی که تیم ملی برزیل در حال حاضر در آن قرار دارد را به صورت کامل برای کارلو آنچلوتی شرح داده است.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7835/19/600217/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها