نکته بازی


بهترین خبر برای سرخ ها

مهدی عبدی مدتی است که دوباره به روزهای خوب خود بازگشته است. این مهاجم پرسپولیس پس از 2 گلی که در بازی جام حذفی برابر ذوب‌آهن به ثمر رساند، در آخرین بازی سرخپوشان پایتخت برابر فولاد هم تک گل 3 امتیازی قرمزها را زد تا موفق به ثبت بیست و پنجمین گل خود برای این تیم در طول مدت حضورش در پرسپولیس شود. عبدی در این فصل 5 گل در لیگ برتر زده تا در رده سوم بهترین گلزنان لیگ بیست‌و‌یکم قرار داشته باشد. نکته‌ای که درباره عبدی وجود دارد این است که او در روزهایی دوباره اوج گرفته که پرسپولیس عیسی آل‌کثیر دیگر مهاجم اصلی‌اش را به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل در اختیار ندارد و حالا عبدی به امید اصلی این تیم برای گلزنی تبدیل شده و این بهترین خبر برای سرخ هاست است که دیگر دغدغه‌ای برای گلزنی تیمش نداشته باشند. البته به شرطی که عبدی به همین روند ادامه دهد.

مورد عجیب آلومینیوم

آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب لیگ بیست و یکم بوده که تا به اینجای کار فراتر از حد انتظار ظاهر شده و توانسته با 25 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد. اراکی‌ها تا پایان هفته دوازدهم هم جزو تیم‌های بدون باخت لیگ بودند و تا پایان هفته شانزدهم هم تنها یک شکست برابر صنعت نفت در کارنامه‌شان به ثبت رسیده است. با این حال، مورد عجیبی که درباره شاگردان رسول خطیبی وجود دارد این است که آلومینیوم در 7 هفته اخیر نتوانسته به پیروزی برسد و 6 تساوی و یک باخت داشته که نشان می‌دهد این تیم کمی در شیب نزولی قرار دارد. موضوعی که باعث شد تا خطیبی پس از تساوی با پدیده به انتقاد از عملکرد شاگردانش بپردازد و حالا باید دید این تیم که آخرین بار در لیگ، در هفته نهم برابر فجرسپاسی به پیروزی رسیده، می‌تواند بعد از تعطیلات نیم فصل به شرایط بهتری دست پیدا کند و به برد برسد یا خیر.
 
تیمی که هم طلبکار است، هم بدهکار

یکی از جدیدترین شکایت‌هایی که از سوی بازیکنان خارجی در فوتبال ایران صورت گرفته، مربوط به میرسلاو اسلاووف بازیکن اوکراینی سابق پدیده است. بازیکنی که تنها در ۱۰ بازی برای مشهدی‌ها به میدان رفت و به‌دلیل عکس‌هایی که به‌عنوان مانکن در صفحات مجازی داشت حواشی زیادی برای تیم ایجاد کرد ولی به فیفا شکایت کرده و حالا باشگاه پدیده باید ۴۰۰ هزار دلار را به این بازیکن اوکراینی پرداخت کند که با نرخ روز ارز  چیزی حدود 11 میلیارد تومان می‌شود. این در حالی است که پدیده با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و هنوز تکلیف پرونده استفان کوزین مربی سابق این تیم نیز مشخص نشده. آنها اگر پدیده نتواند این بدهی را بدهد، با جرایم سنگینی از سوی فیفا روبه‌رو خواهد شد. جالب اینکه پدیده 4.5 میلیارد تومان طلب قطعی از پرسپولیس بابت انتقال یحیی گل‌محمدی دارد که به ادعای خود این باشگاه حالا 17 میلیارد شده تا پدیده هم طلبکار باشد و هم بدهکار.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7835/19/600219/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها