دیگه چه خبر؟


واشنگتن: فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است

 خبر اول اینکه، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه امریکا در نشست خبری روزانه خود با انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ علیه ایران گفت: کمپین فشار حداکثری علیه ایران که توسط دولت پیشین امریکا اجرا شد شکست خورده است. به گزارش تسنیم، پرایس در ادامه گفت: ترامپ وعده داده بود که با اعمال فشار حداکثری علیه تهران می‌تواند به یک توافق بهتر به ایران دست یابد و جامعه بین‌الملل را نیز علیه ایران متحد کند که البته محقق نشد.

کشف ۱۰۰ قبضه سلاح کمری و شکاری

 خبر دیگر اینکه، رئیس کل دادگستری گلستان از کشف دو محموله سلاح غیرمجاز در استان گلستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد. به گزارش ایسنا، حیدر آسیابی با تأکید بر اینکه در عملیات کشف این دو محموله بیش از ۱۰۰ قبضه سلاح شکاری و کمری کشف و توقیف شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص سه نفر هم دستگیر شده و برای تکمیل تحقیقات در بازداشت هستند. آسیابی با بیان اینکه در قانون مجازات سنگینی برای قاچاقچیان و حاملان سلاح غیرمجاز پیش‌بینی شده است، افزود: پرونده متهمان در دادسرای گرگان تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

ادامه نگرانی رژیم صهیونیستی از پیشرفت مذاکرات وین

 دست آخر اینکه، رئیس کنست رژیم اشغالگر قدس که به بهانه سالروز هولوکاست به آلمان سفر کرده، بخش قابل توجهی از گفت‌و‌گوهایش با مقامات برلین را به موضوع مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ در وین اختصاص داد که حاکی از نگرانی شدید این رژیم اشغالگر از روند رو به جلوی این مذاکرات است. به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «آروتز شِوا» امروز در تارنمای خود خبر داد که رئیس کنست رژیم اسرائیل به مناسبت هلوکاست دیروز (۵ بهمن) به برلین سفر و با مقام‌های کشور میزبان از جمله باربل باس (Bärbel Bas) همتای آلمانی خود دیدار و گفت‌و‌گو کرد. این مقام اسرائیلی در کمیته روابط خارجی بوندستاگ نیز سخنرانی کرد و به نگرانی‌های تل‌آویو از مقاصد هسته‌ای ایران پرداخت. با وجود دست و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی برای منحرف کردن مسیر مذاکرات وین، این گفت‌و‌گوها در مسیر رو به جلو جریان دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7835/3/600283/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها