کلاهبرداری از رانندگان اینترنتی در کرج


گروه حوادث/ فردی که با شیوه متقلبانه اقدام به دریافت رمز کارت بانکی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی کرده و متواری می‌شد، شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی البرز در این باره گفت: پس از شکایت چند راننده تاکسی اینترنتی مبنی بر کلاهبرداری و سرقت کارت بانکی آنها  بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز قرار گرفت. کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که متهم به عنوان مسافر سوار تاکسی‌های اینترنتی شده و به بهانه اینکه کارت بانکی و مدارکش را به سرقت برده‌اند، برای واریز پول از راننده می‌خواست کارت بانکی‌اش را دراختیار او قرار دهد اما وقتی با ترفندی خاص رمز کارت را نیز می‌گرفت، به بهانه برداشت پول از عابربانک از خودرو پیاده شده و در خیابان‌های شلوغ متواری می‌شد.در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به 10 فقره کلاهبرداری و سرقت کارت‌های بانکی با این شیوه اعتراف کرده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده خاطرنشان کرد: شهروندان از در اختیار گذاشتن رمز کارت بانکی خود به افراد ناشناس خودداری کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7835/1/600310/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها