سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

جـوابیه

پاسخ به مطلب روزنامه ایران، مورخ 21/9/1400 با مضمون: انتقاد به خرابی تعدادی از قطارهای مترو /  با سلام، احتراماً به اطلاع مسافران گرامی می‌رساند به‌دلیل عدم پرداخت بودجه‌های مصوب توسط دولت دوازدهم برای نوسازی، اورهال و خرید واگن‌های جدید، این شرکت به‌دلیل کمبود واگن در جهت خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان و مسافران مجبور به استفاده از واگن‌های موجود بوده است. ضمن اینکه خرابی برای هر وسیله‌ای به وجود می‌آید که این موضوع برای قطارهای در حال استفاده در شبکه مترو با توجه به شرایط اعلام شده، امری طبیعی است. امیدواریم با هماهنگی‌ها و اقداماتی که در حال انجام است، با پرداخت بموقع بودجه‌های مصوب نسبت به اورهال و خرید واگن‌های جدید اقدامات خوبی انجام پذیرد.
محسن محمدیان / مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل

نظــــــر مـــردم

برطرف کردن مشکلات شهری شهرک امید دژبان: از مسئولین محترم شهرداری منطقه 22 (ناحیه 6) در حل مشکلات شهری در شهرک امید دژبان تشکر و قدردانی می‌کنیم. جمعی از ساکنان محله.

 افزایش مبلغ عوارض نوسازی شهرداری/ آقای جلیلی: سؤالی دارم از شهرداری. چرا مبلغ عوارض نوسازی شهرداری، امسال بسیار افزایش پیدا کرده است؟ بر چه اساسی و چه قانونی؟ لطفاً مسئولین مربوطه پاسخگو باشند.

حقوق عادلانه کارمندان و بازنشستگان: از رئیس جمهور محترم درخواست داریم نسبت به همسان‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان دستور لازم را به دستگاه‌های ذیربط اعمال نمایند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7835/1/600313/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها