پوشکا رو پس بدین...


محمدرضا رضایی
در زمان جریان عملیات سیف‌القدس پیش‌بینی می‌شد مشکل اصلی اسرائیلی‌ها موشک‌هایی باشد که دارند روی سرشان می‌ریزند، اما خبرها حاکی از آن بود که مشکل اصلی اسرائیلی‌ها پوشک‌هایی بود که نداشتند تا زیرشان بریزند. گزارش زیر در جریان عملیات سیف‌القدس، از داخل پناهگاه‌های اسرائیل تهیه شده است؛ یکی از اسرائیلی‌ها به گزارشگر ما گفت: ما فکر نمی‌کردیم اینقدر باید تو پناهگاه بمونیم وگرنه قبلش حتماً می‌رفتیم دستشویی. رژیم هم که تمام پوشک‌های فروشگاه‌ها رو برده برای سربازاش. ما الان چه غلطی
 بکنیم؟!
یک اسرائیلی بی‌قرار نیز گفت: مشغول آشپزی بودم که آژیر خطرو زدن، منم که فکر نمی‌کردم اینقدر قضیه طول بکشه، زیر گازو خاموش نکردم که غذا خوب جا بیفته. حالا نگرانم آتیش اجاق کلاً خونه‌مو سوزونده باشه.
البته گزارشگر ما به این اسرائیلی بی‌قرار اطمینان خاطر داد که خانه‌اش از آتش اجاق نسوخته و توسط موشک‌های مقاومت کلاً با خاک یکی شده است و اسرائیلی مذکور نیز بی‌قراری‌اش رفع شده و کلاً خاموش شد.
گزارشگر ما در حین مصاحبه، متوجه شد که دو اسرائیلی مشغول دعوا هستند؛ یکی از این دو نفر در پاسخ به خبرنگار ما که پرسیده بود «الان چه وقت دعواست؟» گفت: این مردک بی‌شعور اومده پتوشو جای من پهن کرده. من سال‌هاست که هروقت آژیر خطرو می‌زنن و میام پناهگاه، همینجا می‌خوابم. اصلاً تو این قسمت پناهگاه بیشتر از خونه خودم زندگی کردم. همه اهالی این منطقه هم منو می‌شناسن. حالا این یارو دو روزه اومده تو این محل، اینجا رو صاحب شده، من کوتاه نمیام، ما حالا حالاها قراره به این پناهگاه رفت‌وآمد داشته باشیم.
گفتنی است منبع ما ضمن تأکید بر این نکته که اسرائیل هر لحظه در معرض نابودی است و ممکن است امروز باشد و فردا نباشد، از این دو اسرائیلی خواست که بر سر جای خواب دعوا نکنند و این دو روز عمرشان را قدر بدانند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7836/16/600364/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها