چهره‌ها


کنار مانیتور کیمیایی قاب‌بندی یاد می‌گرفتم

مهران مدیری: او راهنمایی‌های عجیبی به بازیگر می‌دهد و یک کلمه در گوشت می‌گوید و می‌رود و همین کارت را می‌سازد می‌فهمی چه‌کار کنی. ما شب‌کار بودیم، می‌نشستیم کنار آتش درباره ادبیات موسیقی، سیاست و تاریخ گپ می‌زدیم و ایشان خاطره می‌گفت و من یواشکی می‌رفتم کنار مانیتور کیمیایی قاب‌بندی یاد می‌گرفتم و به نظرم هر بازیگری یک بار باید با مسعود کیمیایی کار کند.
از صحبت‌های این بازیگر در نشست خبری «خائن کشی‌»

صورتاً به دکتر مصدق شبیه هستم

فرهاد آئیش: من صورتاً به دکتر مصدق شبیه هستم و تئاتری هم در تالار وحدت بازی کردم که برای آن کار مدت‌ها با مصدق زندگی کردم و این بار از زاویه نگاه مسعود کیمیایی این شخصیت را بررسی کردم. ویدیوهای زیادی دیدم که مثلاً به راه رفتنش شبیه باشم و خیلی سعی کردم به مصدق
 وفادار باشم.
از صحبت‌های این بازیگر در نشست خبری «خائن کشی‌»

عاشقانه‌های یک شهید در «موقعیت مهدی»

ژیلا شاهی: همسر شهید مهدی باکری، از زمانی که با این شهید ازدواج می‌کند، طبیعتاً تبدیل به بخشی از زندگی او می‌شود. ما برای شناخت یک آدم، طبیعتاً خانواده و روابط او را باید بررسی کنیم. از این منظر «همسر شهید باکری» بودن خودش یک ویژگی مهم برای یک فرد می‌تواند باشد. ما  در فیلم درباره شکل‌گیری رابطه این دو نفر صحبت می‌کنیم و اینکه چه رابطه عاشقانه‌ای میان این دو برقرار بوده است.
از صحبت‌های این بازیگر در گفت‌وگو با مهر

دهه 60، انقلاب، نفوذ و تاریخ

امیرعباس ربیعی: جایزه انگیزه خوبی برای فیلمساز نیست. مهم این است که فیلم او بایکوت نشود. من دوست دارم مواجهه مخاطبم با فیلمم صادقانه باشد و از روزی می‌ترسم که فشارها باعث شوند من دغدغه‌ام را نسازم. مسأله و دغدغه من دهه ۶۰، انقلاب، نفوذ و تاریخ است. من سیاست را بشدت مهم و تأثیرگذار در مباحث اجتماعی می‌دانم.
از صحبت‌های کارگردان «ضد» در برنامه سینما ملت





آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7848/18/602472/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها