معمارزاده و 4 بازیکن دیگر پنجره پرسپولیس را بستند، باشگاه تکذیب کرد

سنگ بزرگ قطری‌ها پیش پای رضاییان


گروه ورزشی/ زمان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران که از 23 دی آغاز شده، امروز به پایان می‌‌رسد ولی مسئولان پرسپولیس تنها احمد گوهری دروازه‌بان سابق صنعت نفت را به عنوان بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند. پنجشنبه خبر رسید که باشگاه پرسپولیس در یک قدمی جذب رامین رضاییان و یک مهاجم اهل امریکای جنوبی قرار گرفته و آنها که یک مدیر برنامه دارند، قرار است با هم به تهران بیایند.  گرچه  دیروز گفته شد که جذب مهاجم برزیلی منتفی است. از سویی رضاییان در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه الدحیل برای دریافت رضایتنامه داشته به توافق نرسیده و باید به السیلیه برگردد تا یک نیم فصل دیگر را هم در این تیم بازی کند. شیوخ باشگاه قطری می‌گویند رامین باید از یک میلیون دلاری که در این 6 ماه از دستمزدش باقی مانده بگذرد تا به هر تیمی خواست برود ولی رضاییان نیمی از مبلغ قراردادش را می‌خواهد. باشگاه الدحیل لیست خود را پر کرده است و نمی‌تواند از رضاییان استفاده کند. در صورت عدم توافق رضاییان با این باشگاه، او تا پایان تابستان، بیرون از لیست و خانه‌نشین خواهد شد.  محمود قائدرحمتی بازیکن آلومینیوم هم دیگر بازیکنی بود که پیشنهادی از پرسپولیس دریافت کرده بود ولی با مخالفت رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم، در جمع اراکی‌ها ماندگار شد.
اما در حالی که پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و باشگاه پدیده به عنوان جدی‌ترین طلبکاران خود به توافق دست یافت و بخشی از بدهی‌هایش را به آنها پرداخت کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی‌اش باز شود، دیروز خبر رسید که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل بدهی به میثاق معمارزاده و 4 بازیکن قدیمی دیگر این تیم دوباره بسته شده است اما پس از آن اعلام شد طبق صحبتی که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال داشته، سرخ‌پوشان پس از تفاهم با پدیده و بیرانوند مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود ندارند و طبق استعلام از کمیته وضعیت، پنجره این باشگاه بسته نشده است. ضمن اینکه مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در صحبت با فارس، خبر بسته بودن پنجره این باشگاه به دلیل پرونده معمارزاده و 4 بازیکن دیگر را تکذیب کرد. با این حال، معمارزاده دروازه‌بان اسبق پرسپولیس از دریافت حکم قطعی مطالبات خود از کمیته تعیین وضعیت خبر داد و به خبرنگاران گفت: «آقایان از ١٢ سال پیش به من بدهکار هستند و هربار یک چیزی می‌گویند. زمانی که من این پول را طلب داشتم، دلار ٩٨٠ تومان بود و با کشاله پاره برای تیم بازی می‌کردم. همه گفتند بیرانوند پنجره پرسپولیس را بسته اما چرا صادق نیستید و نمی‌گویید که این رأی بابت مجموع بدهی‌های باشگاه نسبت به طلبکاران بوده است؟» او درباره اینکه نورشرق مدعی شده پنجره پرسپولیس به واسطه شکایت معمارزاده بسته نشده، چنین واکنشی داشت: «این دیگر واقعاً نوبرش است. ایشان خودش به بنده اعلام کرد که با توجه به تأیید حکم در کمیته‌های تعیین وضعیت و استیناف، پنجره تا زمان پرداخت بسته می‌شود. حالا نمی‌دانم چه شده که این طور می‌گویند. فقط از ایشان می‌خواهم که به وظیفه‌اش عمل کند و صادقانه حرف درست و واقعی را بگوید. اگر فدراسیون فوتبال درباره طلب من از پرسپولیس کار غیرقانونی انجام بدهد، به فیفا و AFC می‌روم.»
گفتنی است پرسپولیس که خود را برای دیدار با نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر آماده می‌‌کند، امروز آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهد کرد و پس از آن با یک پرواز چارتر عازم مشهد می‌‌شود. سرخپوشان پایتخت دیروز در حالی در هوایی بارانی و در زمین نفت تهرانسر تمرین کردند که مهدی ترابی همچنان به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا، غایب تمرین بود ولی احسان پهلوان پس از منفی شدن تست کرونایش، در تمرینات حاضر شد و میلاد سرلک هم که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود، پس از رفع آسیب دیدگی‌اش، دیروز در تمرینات گروهی شرکت کرد. با این حال، قرمزها مصدومان دیگری هم دارند. امید عالیشاه در جریان دیدار اخیر پرسپولیس مقابل فولاد در شرایطی که قبل از این بازی به دلیل آسیب دیدگی شرایط مناسبی نداشت، به زمین رفت و بازی کردن او، مصدومیتش را تشدید کرد و او در دقایق پایانی بازی با فولاد  حتی به سختی در زمین راه می‌رفت. عالیشاه پس از بازگشت پرسپولیس از سیرجان، تست MRI داد و مشخص شد حدود ۲ تا ۳ هفته از تمرینات و بازی‌های پرسپولیس دور است و قطعاً دیدار با نساجی، آلومینیوم و گل‌گهر را از دست خواهد داد و شانس کمی برای بازی کردن مقابل مس دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7848/30/602520/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها