خبرخوان


نوسازی و تقویت ناوگان سوخت‌رسان جاده‌ای کلید خورد

تفاهمنامه نوسازی و تقویت ناوگان سوخت‌رسانی جاده‌ای مابین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بانک ملت، شرکت ماموت و رخش خودرو امضا ‌شد.
به گزارش شانا، با این تفاهمنامه میان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و بانک ملت با حضور جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک ملت، نوسازی ۴ هزار نفتکش ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی در کشور تأمین مالی می‌شود. با اجرایی شدن این تفاهمنامه که طی آن، بانک ملت متعهد می‌شود برای نوسازی هر دستگاه کشنده تا ۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کند، حدود ۴ هزار دستگاه نفتکش حمل فرآورده در کشور نوسازی و تحویل شرکت‌های پیمانکار خواهد شد. روزآمد کردن ناوگان انتقال فرآورده در زنجیره تأمین و توزیع فرآورده کشور به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در دستور کار قرار گرفته است. هم‌اکنون حدود ۶۵ درصد فرآورده مورد نیاز بخش نیروگاهی با نفتکش ارسال و حمل می‌شود و حدود ۱۲ هزار نفتکش در زنجیره توزیع فرآورده فعالیت می‌کنند که نوسازی این ناوگان، نقش مهمی در تسهیل و به‌روزرسانی فرآیندهای این عملیات، افزایش ضریب ایمنی و استانداردهای زیست‌محیطی ایفا خواهد کرد.

۷۵ درصد مشترکان زیر الگوی مصرف منطقه برق مصرف می‌کنند

سخنگوی صنعت برق گفت: طرح افزایش تعرفه برق برای مشترکان پرمصرف از ابتدای بهمن ماه سال جاری در کل کشور اجرا شد و تعرفه این دسته از مشترکان به صورت پلکانی افزایشی و تا نزدیک به قیمت تمام شده را پرداخت خواهند کرد، پیش‌بینی شده در این طرح برای مشترکانی که میزان مصرف آنها زیر الگوی کم‌مصرفی است، مشوق‌هایی لحاظ شود.
مصطفی رجبی‌مشهدی با بیان اینکه ۷۵ درصد مشترکان زیر الگوی مصرف منطقه قرار دارند و ۲۵ درصد که حدود 7میلیون مشترک را شامل می‌شود، جزو مشترکان پرمصرف هستند، گفت: البته در مناطق مختلف پراکندگی‌ها متفاوت است، در مجموع این دسته از مشترکان که بیش از حد مصرف منطقه، مصرف دارند شامل حال این طرح خواهند شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7849/12/602620/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها