هفته آخر دور برگشت لیگ برتر والیبال امروز برگزار می‌شود

جدال برای جایگاه بهتر


گروه ورزشی/ تیم‌های والیبال لیگ برتری در هفته آخر دور برگشت، برای جایگاه بهتر و حریف راحت‌تر به مصاف هم می‌روند. هفته پیش ترکیب 8 تیم حاضر در پلی‌آف با صعود پاس گرگان و فولاد سیرجان تکمیل شد. فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان ایرانیان، مس رفسنجان و پاس گرگان 8 تیمی هستند که جواز حضور در پلی‌آف را گرفتند.
با این شرایط امروز، هشت تیم بالای جدول  تنها برای جایگاه بهتر و حریف راحت‌تر در مرحله پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند. آن هم همزمان ساعت 15 ، در شهرهای ارومیه (دو دیدار)، آمل، رفسنجان، گرگان، تهران و رامسر.
در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها بین تیم‌های بالای جدول، مقاومت شهداب یزد و پیکان به مصاف هم می‌روند. در این بازی،  پیکان بعد از باخت هفته قبل مقابل تیم سیزدهم جدول، دومی جدول  را از دست داد و با سقوط دو پله‌ای، چهارم شد. تمام هم‌و‌غم تیم  پیمان اکبری  بالا رفتن از چهارمی است. مقاومت یزد اما نمی‌خواهد سومی جدول را از دست بدهد و به همین دلیل برای  حفظ آن می‌جنگد. هرچند اگر تیم  طلوع‌کیان امروز برنده بازی باشد، حتی شانس صعود به پله دومی را هم دارد. به شرط اینکه لبنیات هراز آمل در بازی خانگی از پس راهیاب ملل مریوان  برنیاید. جدال شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان تیم‌های پنجم و ششم لیگ برتر هم یکی از بازی‌های دیدنی امروز است. تیم محمدرضا تندروان امروز به شر ط باخت پیکان از پله پنجم بالا می‌رود. فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین هم دور مقدماتی لیگ برتر را با بازی مقابل آذرباتری ارومیه ته جدولی تمام می‌کند. بازی که نتیجه‌اش هیچ تغییری برای دو تیم ندارد.در بقیه بازی ها لبنیات هراز آمل مقابل راهیاب ملل بازی دارد، هورسان میزبان شهرداری گنبد است. سایپا هم در رفسنجان به میهمانی مس می‌رود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7849/19/602653/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها