در شب حمله به داعش چه گذشت؟

همه بگید زده


سمیرا قره‌داغی
ایندیپندنت فارسی به‌عنوان یک رسانه کاملاً مستقل که اسمش هم رویش است، در گزارشی مستقل و غیرسفارشی به شرح ماجرای نابودی رهبر داعش پرداخت. البته اصل گزارش هم فارسی است، اما به‌لحاظ تعداد غلط ‌دیکته‌ها و میزان فانتزی داستان، نیاز به ترجمه دارد. ترجمه فارسی داستان:
نصف شب است. مردم خوابیده‌اند. فقط جو بایدن، کامالا هریس و ژنرال‌های ارتش بیدارند و عملیات را از نزدیک دنبال می‌کنند. البته در کاخ سفید از نزدیک دنبال می‌کنند و خودمان هم نمی‌دانیم چطور هم در امریکا شب است، هم در سوریه. اصلاً اینها هیچی؛ بایدن که روز روزش خواب است، چطور توانسته شب عملیات بیدار بماند؟ اینها را رها کنید؛ پیچیده شد.
ناگهان صدای حمله بلند می‌شود. اینجا در شهر مرزی نزدیک ترکیه، کل منطقه در اختیار تحریرالشام (جبهه‌النصره سابق) قرار دارد. نیروهای امریکایی نیز با خواندن اَجی‌مجی و فوت کردن آن به خودشان، موفق شده‌اند از چشم آنها پنهان بمانند و تا دم خانه «ابوهاشم القریشی» جانشین ابوبکر البغدادی برسند و موضوع هیچ هم هماهنگی قبلی و اینها با کسی لازم نداشته‌ است.
عهههه چرا این‌طوری شد؟ این صدای انفجار از کجا آمد؟ ای بابا... این هم که خودش را انتحاری کرد! عیب ندارد؛ درست است تا چند خانه آن‌طرف‌تر جزغاله شده‌اند و اصلاً اجساد در سطح محل پخش و پلا هستند، اما ما به‌صورت تصادفی به دی‌ان‌ای همه داعش دسترسی داریم و ثابت می‌شود این ارتش مقتدر امریکا بود که رهبر داعش را خودکشانید.
این بود قصه امشب ما. بگیرید بخوابید.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7849/20/602663/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها