ما شوخی نداریم!


بهزاد توفیق فر
«فرانسه 3قاچاقچی انسان را به اتهام انتقال غیرقانونی پناهجویان به اروپا و به خطر انداختن جان آنها در مسیرهای صعب‌العبور و به شیوه‌های مرگبار و همچنین دریافت هزاران پوند از آنها، به 7سال زندان محکوم کرد. خبرگزاری‌ها»
سخنگوی پلیس فرانسه در پاسخ به سؤالی درخصوص آزادی قاچاقچی‌ها فقط با 100دلار وثیقه، گفت: هیچ انسانی با این قاچاقچی‌ها پیدا نشده است و به گفته خودشان، همه 48نفری که در قایق بوده‌اند به دلیل شرایط بد آب و هوایی و بلد نبودن شنا، در اقیانوس غرق شده‌اند.
وی تأکید کرد: سیستم قضایی فرانسه به حرف این قاچاقچی‌ها اعتماد نمی‌کند و از آنجا که هیچ یک از پناهجویان در دادگاه حاضر نشده‌اند، ما حتماً درخصوص شرایط آب و هوایی از سازمان هواشناسی فرانسه استعلام خواهیم کرد.
سخنگوی پلیس همچنین از محکومیت این 3قاچاقچی به 3سال محرومیت از هرنوع فعالیت دولتی اشاره کرد و افزود: متأسفانه فقط لیست اسامی افرادی را که در حال قاچاق شدن بودند از جیب این قاچاقچی‌ها پیدا کردیم که پس از انجام مراحل قانونی و طی 10سال آینده منتشر خواهد شد.
سخنگوی پلیس فرانسه در پایان از محکومیت شدید داشتن روسری در مدارس دخترانه و مجازات زندان و جریمه آن خبرداد و اضافه کرد: ما شوخی نداریم!



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7849/20/602666/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها