الضعیفة الفوتبالیه



صنم یاوری
السلام علیکم یا بینندگان عزیزه
 با یک گزارش تاریخی از شبکه ایران اینترنشنال، که آریایی هستیم و عرب نمی‌پرستیم، در خدمت شما بینندگان هستیم.
ما در این بازی یک تیم اسطوره رو خواهیم داشت. تیم ملی زنان عربستان سعودی که نشون دادن لیاقت بردن جام جهانی رو دارن. هر چند تا به حال بازی بین‌المللی نداشتن؛ اما این لیاقت‌ها رو با چیزهای دیگه هم میشه به دنیا نشون داد و بازی نداشتن که نداشتن. عوضش پادشاه پولدار دارن که براشون کلی بازی ملی می‌خره. پس با این استدلال میشه گفت: الان همه مردم دنیا ایستاده‌اند در مقابل توانایی این عقاب‌های تیز پا!
از اتاق فرمان اشاره میکنن که به جای لفظ عقاب از آهو استفاده کنیم؛ چون عقاب یک لفظ مردانه است و ضعیفه جماعت رو چه به این حرف‌ها...
ترکیب تیم زنان رو می بینیم که محکم و مصمم برای یک بازی سرنوشت ساز آماده میشن. من هنوز منتظر هستم اطلاعات اولیه تیم حریف به دستم برسه تا براتون معرفی کنم. ظاهراً همکاران من در نقشه مشغول پیدا کردن مکان دقیق این کشور هستند و هنوز موفق نشدن! اگر کسی از دوستان اطلاعاتی درباره جزیره سیشل داره به شماره ستاره ۱۰ مربع ارسال کنه و در قرعه‌کشی جایزه یک عدد اره برقی تیز شده شرکت کنه.
بله تیم پر طرفدار و مدعی سیشل وارد میدان میشه. چه بازی نفسگیری هست. این تیم چند بار برنده جام شده. دو بار هم دیس مسی هدیه گرفتن و اینجا نوشته چند بار هم سرویس هفت پارچه نصیبشون شده. کار تیم ملی زنان عربستان سخت خواهد بود، البته سیشل هم می‌دونه مقابل چه حریف سرسختی قرار گرفته. این تیم درسته که تازه تأسیس شده؛ اما با توجه به صفرهایی که من در پیامک واریز در گوشی خودم می بینم قطعاً یکی از بهترین‌های این سری از مسابقات خواهد بود.
پرچم روی لباس عربستان رو هم می بینیم که به شکل قبل هست و هنوز اسرائیل طرح دلخواهش رو برای جایگزینی انتخاب نکرده. سیشلی‌ها هم هنوز کاملاً وارد میدان نشدن. ظاهراً دو نفر از بازیکنانشون اسنپ زدن و تو راهن و تا برسن موزیک‌های پر انرژی در محوطه ورزشگاه پخش میشه. بله انگار انرژی دیگه خیلی بالا رفته و قطعاً اونهایی که لیزر می‌اندازن و انرژی کاذب ایجاد می کنند تو ورزشگاه هستن!
خب ما الان جزیره سیشل رو با کمک یکی از بیننده‌ها تو نقشه پیدا کردیم و طبق این اطلاعات اونها بسیار فوتبال دوست هستند و گل کوچیک جزو ‌برنامه‌های اصلی بچه‌های محله شون هست، البته دخترهای محله بیشتر به لی لی علاقه داشتند اما به طور کل فوتبال زنان این کشور هم رشد ویژه‌ای داشته . دختران عربستان در اولین نبرد بین‌المللی خودشون بازی سختی در پیش دارند اما حکومت بهشون اعتماد کرده و اونها رو به این کارزار فرستاده و قول داده بعد از بازی اجازه بده سالم به خونه هاشون برگردن و تکه بزرگشون خاشقچی نباشه.
بله میریم که مسابقه را گزارش کنیم... ترکیب تیم زنان سیشل یک مقدار نامفهومه؛ اما ظاهراً تمام دختران دم بخت طایفه سیشل اولیا در این مسابقه حاضر هستند؛ بجز دختر عمه کوچیکه که به‌دلیل مصدومیت حاضر نشد.
ترکیب تیم زنان عربستان هم به‌دلیل مسائل ناموسی به دست ما نرسیده و اعلام شده مگه خودتون خواهر و مادر ندارید که اسامی بازیکنان ما رو می‌خواهید؟
به نظرم این بازی می‌تونه جزو ده بازی برتر دنیا باشه. می‌ریم که گزارش بازی حساس و جذاب رو داشته باشیم...
بله از اتاق فرمان اشاره می‌کنن که بازی به همون دلایل ناموسی پخش زنده نخواهد داشت! بعد از دو ساعت برمی‌گردیم تا نتیجه نهایی این بازی هیجان انگیز رو اعلام کنیم. پس تا پایان بازی دست به گیرنده هاتون نزنید و با برنامه الضعیفة الفوتبالیه همراه باشید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7859/30/604296/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها