دوخط خبر


المسیره: سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز از سرنگونی دومین پهپاد جاسوسی امریکا در آسمان استان مارب با رهگیری پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور خبر داد.
دویچه وله: وزیر خارجه عربستان سعودی عادی‌سازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی را نه تنها برای این رژیم بلکه برای همه کشورها در منطقه مهم و خوب عنوان کرد.
گاردین: دولت کی‌یف از داوطلبان گروه‌های هکری زیرزمینی اوکراین خواست برای دفاع از زیرساخت‌های حساس اوکراین وارد عمل شوند و حملات سایبری جاسوسی علیه نیروهای روسی انجام دهند.
بی‌بی‌سی: طالبان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تحولات اوکراین اعلام کرد از نزدیک شرایط را دنبال می‌کند و نگران تلفات غیرنظامیان در این کشور است. آنها همچنین از طرفین خواستند تا خویشتنداری کرده و موضعی نگیرند که سبب افزایش خشونت شود.
آی 24 نیوز: نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از یهودیان مقیم اوکراین خواست هرچه سریع‌تر این کشور را ترک کنند و اعلام کرد نمایندگان این رژیم در مرزهای غربی در انتظار آنها هستند.
اسپوتنیک: بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در جریان تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، همتای روسی‌اش از عملیات نظامی علیه اوکراین حمایت کرد و پوتین نیز از او به دلیل اتخاذ موضع اصولی در قبال مسأله اوکراین تشکر و قدردانی به عمل آورد.
راشاتودی: بانک امریکایی جی پی مورگان هشدار داد افزایش قیمت های انرژی و سایر موج های ایجاد شده ناشی از تنش های میان روسیه و اوکراین می تواند به بازارهای بورس امریکا آسیب رسانده و روند بهبود اقتصادی امریکا را مختل کند.
العربیه: «آنگلا مرکل»، صدراعظم سابق آلمان، تحولات اوکراین را نقطه عطفی برای تاریخ اروپا از زمان اتمام جنگ سرد عنوان کرد و گفت: «برای عملیات روسیه در اوکراین توجیهی وجود ندارد و آن را با قوی ترین لحن محکوم می کنم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7859/6/604323/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها