پیکه: اگر مهاجم بودم گل‌های زیادی می‌زدم!


جرارد پیکه با اعتماد به نفس بالایی از این می‌گوید که اگر مهاجم بود می‌توانست بهتر از همه مهاجمان این تیم گلزنی کند و آمار بهتری  داشته باشد. او همچنین از این گفته که بارسا به همه اروپا علامتی فرستاد در مورد اینکه در حال بازگشت به روزهای خوب خود و اوج گرفتن دوباره در فوتبال اروپا است. بارسلونا موفق شد در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا با نتیجه 2-4 برابر ناپولی به پیروزی برسد. یکی از گل‌های این بازی از سوی پیکه به ثمر رسید تا او هم سهمی در پیروزی تیمش در این بازی مهم و حساس ایفا کرده باشد. او پس از بازی گفت: «من همیشه این را می‌گویم که اگر در پست مهاجم بازی می‌کردم، می‌توانستم 15 گل به ثمر برسانم اما آنها من را در دفاع قرار می‌دهند و من باز هم عملکرد خوبی دارم.»
بارسا در سال‌های اخیر در اروپا بشدت به مشکل خورده است و فقط در دو بازی از 11 بازی اخیر خود در بازی‌های خارج از خانه در مراحل حذفی برنده شده بود. این فصل آنها از لیگ قهرمانان اروپا در همان دور گروهی حذف و مجبور شدند در لیگ اروپا بازی کنند. اما حالا اوضاع این تیم بهتر شده است. پیکه با ابراز رضایت از شرایط بارسا اظهار داشت: «کسب پیروزی خارج از خانه در اروپا دشوار است و این تیم مدتی بود در سطح باشگاهی مانند بارسا بازی نمی‌کرد. ما بار دیگر به اصالت‌مان برگشتیم، کنترل بازی را در دست داریم و کاری را که باید انجام دهیم پیش می‌بریم.» این مدافع تیم ملی اسپانیا معتقد است که این پیروزی نقش مهمی در دیدارهای پیش‌روی بارسا دارد: «ما باید به همین روند ادامه دهیم. این پیروزی پیامی برای همه تیم‌ها، برای ما و برای مردمی است که از بیرون ما را می‌بینند. کم‌کم در حال رسیدن به نقطه و بازگشت به مسیر درست هستیم.»
 او در پاسخ به این سؤال که چه کسی مقصر ناکامی‌های اخیر در اروپا بوده گفت: «این اشتباه همه بود. من فکر نمی‌کنم منصفانه باشد که نام کسی را بیاوریم یا کسی را هدف قرار دهیم. تصمیماتی در باشگاه گرفته شد که درست نبود اما حالا باید آن روزها را پشت سر بگذاریم و از شرایط خوبی که در آن قرار داریم لذت ببریم. هرچند هنوز هیچ موفقیت خاصی به دست نیاورده‌ایم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7859/17/604350/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها