دیگه چه خبر؟


رأی‌گیری کمیسیون صیانت ابطال شد

 خبر اول اینکه،علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با  ایرنا با اشاره به نشست روز پنجشنبه هیأت رئیسه مجلس گفت: اعضای هیأت رئیسه نظر «اداره قوانین» درباره رأی‌گیری درخصوص طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک را پذیرفتند.
وی افزود: طبق نظر اداره قوانین روال قانونی درباره رأی‌گیری درخصوص طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک طی نشده است.عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس تصمیم هیأت رئیسه مجلس پس از رسیدگی به لایحه بودجه و اتمام کار آن در صحن مجلس طرح شفافیت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

انتقال ۱۱ زندانی ایرانی از عراق به زندان‌های داخل کشور

 خبر دیگر اینکه،خبرگزاری مهر گزارش داد که ۱۱ تبعه ایرانی که در عراق در بازداشت بودند، با همکاری وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری کشورمان و در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق، ظهر پنجشنبه پنجم اسفندماه از طریق مرز مهران به ایران منتقل شدند.

کشتی حامل۷۰ هزار تن جو وارداتی پس از ماه‌ها معطلی پهلو گرفت

 دست آخر اینکه،رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: یک کشتی حامل۷۰ هزار تن جو وارداتی پس از ماه‌ها معطلی روی دریا با پیگیری دستگاه قضایی این استان در بندرگاه شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد.  
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، مجتبی قهرمان اظهار کرد: با صدور دستورات ویژه قضایی، اقدامات لازم به منظور پهلوگیری یک فروند کشتی خارجی حامل۷۰ هزار تن جو وارداتی در بندر شهید رجایی بندرعباس انجام شد و هم‌اکنون این محموله بزرگ به وسیله صد‌ها دستگاه کامیون در حال بارگیری و ارسال به اقصی نقاط کشور است.
قهرمانی در ادامه ضمن قدردانی از ادارات و دستگاه‌هایی که در این رابطه با مسئولان قضایی همکاری داشته‌اند، گفت: عدم پهلوگیری این کشتی در موعد مقرر باعث شده بود۷۰ هزار تن جو وارداتی، ماه‌ها روی دریا معطل بماند که خوشبختانه با اقدام بموقع دستگاه قضایی و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی مربوطه، ضمن انجام آزمایش‌های لازم و تأیید سلامت کالا، هم‌اکنون پس‌از رفع تمامی موانع و با توجه به تسهیل در فرایند ترخیص، این کشتی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرده و عملیات تخلیه محموله آن در حال انجام است تا از این طریق، بخش قابل توجهی از غله مورد نیاز کشور تأمین شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7859/4/604386/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها