وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به لبنان:

شبکه المنار در جنگ روایت‌ها موفق بوده است


گروه فرهنگی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: شبکه تلویزیونی المنار لبنان در جنگ روایت‌ها موفق بوده و به عنوان یکی از قوی‌ترین سنگرهای رسانه‌ای برای جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها شناخته شده است. محمدمهدی اسماعیلی
- شنبه ۷ اسفندماه- در جریان سفر به بیروت برای شرکت در هفته فرهنگی ایران در لبنان، ضمن بازدید از استودیوهای شبکه تلویزیونی المنار با رئیس این شبکه دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه شبکه المنار همواره در حوزه مقاومت پیشتاز بوده و خوش درخشیده است، تأکید کرد: با رصد اخبار این شبکه می‌توان صداقت و امانتداری را در روایت‌ها دید، کاری که هر رسانه‌ای باید به آن معتقد باشد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تأکید بر اینکه برای مقابله با شبیخون رسانه‌ای علاوه بر تخصص نیاز به ایمان هم هست، افزود: شبکه المنار به خاطر تقرب به اهل بیت و شهدا توانسته است در فضای رسانه‌ای بدرخشد.
اسماعیلی با تقدیر از مدیران و خبرنگاران این شبکه رسانه‌ای، گفت: امیدواریم بتوانیم جریان رسانه‌ای در منطقه را به کمک رسانه‌هایی مثل شبکه المنار تقویت کنیم.  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تأکید کرد: در ابتدای کار دولت مردمی به ریاست آیت‌الله رئیسی، ایشان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مکلف کردند تا در بازار رسانه‌ای جهان بویژه منطقه تلاش و حضور جدی و تأثیرگذاری داشته باشیم. این اقدام در دستور کار این وزارتخانه است و امیدواریم با همکاری شبکه المنار بتوانیم سنگر جدید و قوی رسانه‌ای در این حوزه ایجاد کنیم. اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری کرد که این سفر به لبنان منشأ تحولات جدید در حوزه رسانه‌ای دو کشور شود.
سفر به لبنان، گامی در جهت تقویت روابط فرهنگی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای حضور در هفته فرهنگی ایران در لبنان به این کشور سفر کرده، در جدیدترین پست توئیتری خود سفر به لبنان را گامی در مسیر تلاش برای تقویت روابط فرهنگی و پیوند اهداف و مسائل خواند. محمدمهدی اسماعیلی در این توئیت نوشت: «سفر به کشور لبنان به دعوت برادر محمد المرتضی وزیر فرهنگ لبنان، گامی در مسیر تلاش برای تقویت روابط فرهنگی و پیوند اهداف و مسائل است. ما مراسم و آیین‌های هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را در لبنان که کشور فرهنگ، مقاومت و عزت است، گرامی می‌داریم.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7861/31/604727/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها