ساعت 23:30؛ تاتنهام - اورتون در لیگ برتر انگلیس

نبرد کونته و لمپارد


گروه ورزشی/ آخرین بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس امشب به میزبانی تاتنهام در شهر لندن برگزار می‌شود. تاتنهام از زمانی که آنتونیو کونته به این تیم آمده هنوز نتوانسته به ثبات برسد و روند پرنوسانی داشته است. سفیدهای لندنی به دنبال آن هستند که مقابل اورتون به روند خوب خود بازگردند. آنها در جام حذفی مقابل میدلزبورو با نتیجه یک بر صفر شکست خورده‌اند و آنتونیو کونته می‌خواهد تیمش را به روزهای خوب برگرداند.
حالا آرسنال بخت بیشتری نسبت به تاتنهام برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ دارد. تاتنهام در شش بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، چهار شکست را تجربه کرده و دو بازی خانگی اخیر خود در لیگ را هم باخته است. بسیاری از طرفداران تاتنهام نگران این هستند که در بازار نقل و انتقالات، از کونته حمایت نشود.
در سمت دیگر، اورتون در بازی قبلی خود در جام حذفی، توانست بورهام وود را شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر برسد. اما اورتون در لیگ مشکل دارد و خطر سقوط را به شکل جدی حس می‌کند. آنها در 10 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر پیروز نشده‌اند. البته در بازی رفت دو تیم در گودیسون پارک، نتیجه مساوی شد. برای تاتنهام، رودریگو بنتانکور و لوکاس مورا از مصدومیت برگشته‌اند و احتمالاً در ترکیب ثابت قرار خواهند گرفت. اما اولیور اسکیپ از ناحیه کشاله ران و یافت تانگانگا از زانو مصدوم هستند و کونته در نشست خبری پیش از بازی گفت که از عملکرد کادر پزشکی باشگاه راضی نیست، چرا که این دو بازیکن حالا هشت بازی پیاپی را از دست داده‌اند.
بنتانکور جای هری وینکس را در خط میانی می‌گیرد و بازگشت لوکاس باعث می‌شود دژان کولوسفسکی به پست بال تدافعی برود و به مت دوهرتی و امرسون رویال ترجیح داده شود. در اورتون هم میکولنکو آسیب دیده‌ و غیبت او ضربه سختی برای فرانک لمپارد است که بن گادفری را هم در اختیار ندارد. تام دیویس، فابین دلف، یری مینا و دمارای گری هم غایب هستند، اما لمپارد امیدوار است که آندره گومش و دومینیک کالورت-لوین بتوانند برای دقایقی بازی کنند. دونی فن‌دبیک، دله آلی (بازیکن سابق تاتنهام) و انورالغازی هم به میادین برمی‌گردند، هرچند که شاید فقط فن‌دبیک در ترکیب ثابت حضور یابد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7866/17/605502/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها