نیما نکیسا در گفت‌وگو با «ایران»:

فنایی در 45 سالگی از رادوشوویچ بهتر است


حامد جیرودی/ شکستی که پرسپولیس مقابل صنعت نفت در لیگ برتر تجربه کرد، انتقادهای زیادی از حامد لک، دروازه‌بان این تیم در پی داشت. نیما نکیسا دروازه‌بان اسبق پرسپولیس که در دهه 70 از دروازه سرخ‌ها حفاظت می‌‌کرد، درباره باخت شاگردان گل‌محمدی و فاصله 6 امتیازی که با استقلال صدرنشین پیدا کرده‌اند، به خبرنگار «ایران» گفت: «به نظرم نه استقلال می‌‌تواند حاشیه امنیت زیادی داشته باشد و نه پرسپولیس باید ناامید شود. این تلاش‌ها برای حفظ صدرنشینی و رسیدن به صدر، دربی را جذاب‌تر می‌‌کند.» اتفاقی که در بازی صنعت نفت و پرسپولیس رخ داد، گل بدی بود که لک خورد. نکیسا درباره او چنین نظر داد: «حامد در این چند وقت فشار زیادی را تحمل کرده و به همین خاطر، به نظرم تمرکز لازم را از دست داده است. من بارها چه در مصاحبه و چه در تماس‌هایی که داشته‌ام، به خودش گفته‌ام که این گل‌هایی که گاهی دروازه‌بان‌ها می‌‌خورند، طبیعی است اما تکرار این اشتباهات می‌‌تواند برای دروازه‌بان‌ها خطرناک باشد. به اعتقاد من خود حامد بیشتر از همه می‌‌تواند به خودش کمک کند. او می‌‌تواند به روزهای خوبش برگردد اما حامد عزیزم باید بداند که طرفداران فوتبال زیاد تحمل اشتباه را ندارند.»
در این شرایط بوژیدار رادوشوویچ، داوود فنایی را مقصر دانسته که تمرین خوبی به دروازه‌بان‌های پرسپولیس نمی‌دهد. نکیسا به صحبت‌های رادو چنین واکنشی داشت: «رادوشوویچ 5 سال در پرسپولیس به دلار و یورو پول گرفت صدایش درنمی‌آمد، حالا چه شده که او این حرف‌ها را زده است؟ رادوشوویچ انگشت کوچک فنایی هم نمی‌شود. همین الان داوود در 45 سالگی درون دروازه بایستد، از او بهتر است. رادو مگر می‌‌تواند فنایی، بهروز سلطانی، وحید قلیچ، احمدرضا عابدزاده، سعید عزیزیان و نکیسا را از ذهن پرسپولیسی‌ها پاک کند؟ معلوم نشد چه کسی این گلر کروات را به پرسپولیس آورد که حالا این حرف‌ها را می‌‌زند. فنایی حاصل و ثمره مکتب پرسپولیس است و رادوشوویچ در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهد راجع به فنایی صحبت کند.»
در این شرایط قلیچ هم اعلام کرده حاضر است بیاید و دروازه‌بان‌های پرسپولیس را تمرین دهد. نکیسا در این باره عنوان کرد: «قلیچ از روی عشق و علاقه‌اش این حرف را زده است. پیشکسوتان می‌‌خواهند کمک کنند و گوشه‌ای از کار را بگیرند و قلیچ هم که از مفاخر باشگاه پرسپولیس است، از روی حس علاقه و هواداری‌اش این صحبت را مطرح کرده است.» نکیسا درباره احمد گوهری دیگر دروازه‌بان پرسپولیس یادآور شد: «احمد شاگرد خود من بوده و بسیار دروازه‌بان قابل و جسوری است که اگر به او میدان داده شود، می‌‌تواند خودش را تثبیت کند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7867/16/605695/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها