ساعت 23:30 امشب؛ لیورپول-اینتر در لیگ قهرمانان اروپا

شب ترسناک اینتر در آنفیلد


گروه ورزشی/ امشب در ورزشگاه آنفیلد لیورپول که در میلان توانست اینتر را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد، به دنبال تکمیل کار خود و حذف کردن حریف ایتالیایی است.
شاگردان یورگن کلوپ مدعی اصلی صعود از این مرحله بودند و در بازی رفت هم ثابت کردند که پیش‌بینی‌ها در مورد قدرت این تیم و شانس بالای صعود آن، درست بوده است.
در فاصله بازی رفت و برگشت لیورپولی‌ها قهرمان جام اتحادیه انگلیس شده‌اند و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌اند، در لیگ هم کاملاً به منچسترسیتی نزدیک شده‌اند و می‌توانند فاتح چهارگانه شوند، هرچند که کلوپ بارها تلاش کرده انتظارات را از تیمش پایین بیاورد.
لیورپول هر هفت بازی خود در این فصل لیگ قهرمانان را برده است. این تیم همچنین در 12 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها 12 برد داشته است. آنها با برد برابر اینتر می‌توانند اولین تیم انگلیسی شوند که هر هشت بازی اول خود در یک فصل لیگ قهرمانان را می‌برد. مردان کلوپ بیش از یک سال است که در آنفیلد نباخته‌اند.
در سمت دیگر، تیم سیمونه اینزاگی در گل‌زنی مشکل داشت تا اینکه برابر سالرنیتانا با پنج گل به پیروزی رسید. آنها در چهار مسابقه پیش از آن حتی یک گل هم نزده بودند.
اینتر از فصل 11-2010 تاکنون نتوانسته به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد. اما در تاریخ لیگ قهرمانان، تنها یک تیم بوده که دیدار رفت در خانه را با اختلاف دو گل باخته و توانسته به دور بعد صعود کند؛ آن تیم منچستر یونایتد بود که در فصل 19-2018، پاری سن ژرمن را حذف کرد.
لیورپول هیچ غایب قطعی‌ ندارد، اما این احتمال وجود دارد که تیاگو آلکانتارا، روبرتو فیرمینو و یونل ماتیپ به این بازی نرسند. اگر ماتیپ آماده نشود، ابراهیما کوناته در خط دفاعی قرار می‌گیرد. در اینتر هم نیکولو بارلا محروم است و آرتورو ویدال یا روبرتو گالیاردینی جای او را خواهند گرفت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7867/17/605706/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها